Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Budget Smartphone die lang op 1 batterijlading mee gaat.

Wat is je budget?
€ 200,00

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon is bedoeld voor schoonvader die bijna 70 is. Hij gebruikt de telefoon voor Whatsapp, bellen en misschien af en toe een foto nemen. Verder niets. Hij heeft nu een Lenovo P2. Dat ding heeft een 5100 mAh batterij en daar doet hij bijna een week mee (hij is geen poweruser). Helaas is de luidspreker van die telefoon kapot.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb wel gegeken in de Price Watch en er zijn genoeg telefoons met een accu van > 5000 mAh. Maar ik weet niet zo goed welke modellen het beste doen in real world use. Ik zou graag advies willen voor een telefoon die nog zo lang mogelijk updates krijgt en een goede batterijduur heeft.

Beste antwoord (via erikjannemann op 07-05-2023 17:46)

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Negeer de bot hierboven. De Redmi Note 10 Pro krijgt nog maar een jaar updates. Dan zou je beter naar de nieuwe Redmi Note 12 kunnen kijken.

Maar de Samsung A14 Krijgt in z'n klasse het langst updates (5 jaar):

https://tweakers.net/pric...;1919068;1919020;1899270/

De 5G heeft een betere batterij duur, de 4G variant is goedkoper.

Voor meer aanbod, informatie en aanbevelingen lees de nieuwe Tweakers best buy guide: review: Smartphone Best Buy Guide - Mei 2023

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jin Teo
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 11-05-2023
U kunt de Redmi Note 10 Pro proberen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Negeer de bot hierboven. De Redmi Note 10 Pro krijgt nog maar een jaar updates. Dan zou je beter naar de nieuwe Redmi Note 12 kunnen kijken.

Maar de Samsung A14 Krijgt in z'n klasse het langst updates (5 jaar):

https://tweakers.net/pric...;1919068;1919020;1899270/

De 5G heeft een betere batterij duur, de 4G variant is goedkoper.

Voor meer aanbod, informatie en aanbevelingen lees de nieuwe Tweakers best buy guide: review: Smartphone Best Buy Guide - Mei 2023