Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super
Vraag
Alle reacties
Zie twee kleine gaatjes daar in het midden zitten, zijn dat niet plekken waar de schroeven zitten?
Mijn vermoeden is dat dit spijkergaten zijn, ik zal zometeen kijken of ik dit vermoeden kan bevestigen of dat hier wel schroeven inzittenPlainside schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:41:
Zie twee kleine gaatjes daar in het midden zitten, zijn dat niet plekken waar de schroeven zitten?
Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super
Wat is het probleem? Je kunt toch met beleid beginnen met slopen?
Desnoods eerst rustig met multitool of zaag een stuk eruit.
Als het onderdeel is van het dakbeschot dan laten zitten. Indien betimmering dan slopen.
Desnoods eerst rustig met multitool of zaag een stuk eruit.
Als het onderdeel is van het dakbeschot dan laten zitten. Indien betimmering dan slopen.
Ik zou inderdaad eerst een klein gaatje maken om te kijken wat er achter zit. Want wat @Rukapul ook al zei.
Het kan namelijk ook een onderdeel zijn van het dakbeschot of van de dakelementen.
Heb jij bouwtekeningen van je woning?
Zo nee, vraag die dan aan bij je gemeente. Vantevoren een bouwtekening doornemen, bespaart heek veel gedoe. Want je hebt zeker ook plannen om meer dingen aan je woning te doen?
Het kan namelijk ook een onderdeel zijn van het dakbeschot of van de dakelementen.
Heb jij bouwtekeningen van je woning?
Zo nee, vraag die dan aan bij je gemeente. Vantevoren een bouwtekening doornemen, bespaart heek veel gedoe. Want je hebt zeker ook plannen om meer dingen aan je woning te doen?
Trein?
als het bovenop die balken ligt, dan is het je dakbeschot en kan het niet weg.
Als het tussen de balken zit dan kan het er vast vanaf. eventueel met geweld.
Als het tussen de balken zit dan kan het er vast vanaf. eventueel met geweld.
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/Tlo4Vxp4NrfUKstdDK7bDTD5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/reVZ8NgPaamSKz0IfMWD36sv.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/WTriBH2ij9l2ODrnZnCfEjk1.jpg?f=fotoalbum_tile)