In onze keuken hebben we 1 lange keuken kast van ongeveer 120 cm met 1 horizontale plank in het midden. Daar donderen we alle pannen en deksels etc in en begin ik wel wat moe van te worden. Dus ook dacht via ikea een schuiflade ter kopen maar ik kan enkel lades vinden die je aan de zijkanten moet monteren. Maar omdat we dus enkel een horizontale plank hebben is dat niet mogelijk.
Daarom leek het mij wel een goed idee om schuiflade te kopen die ik dus gewoon op die plank kan installeren, dus aan de onderkant van de schuiflade maar die kan ik nergens vinden.
Is dat met een reden of zoek ik gewoon niet goed?
Opzich overweeg ik het ook wel om dat zelf te fixen maar liever gewoon een simpel ikea bouwpakket.
Het gaat hier om een schuiflade op de onderste plank en qua budget moet het gewoon niet duurder dan nodig is.
Daarom leek het mij wel een goed idee om schuiflade te kopen die ik dus gewoon op die plank kan installeren, dus aan de onderkant van de schuiflade maar die kan ik nergens vinden.
Is dat met een reden of zoek ik gewoon niet goed?
Opzich overweeg ik het ook wel om dat zelf te fixen maar liever gewoon een simpel ikea bouwpakket.
Het gaat hier om een schuiflade op de onderste plank en qua budget moet het gewoon niet duurder dan nodig is.
[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 05-05-2023 13:27 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps