Sinds 1 mei ingetrokken in ons nieuwe huur-appartement en eigenlijk weinig tot niks geen uitleg gekregen hoe bepaalde dingen werken. Nu moet je begrijpen dat wij onze voormalige koopwoning geen gas-aansluiting hadden en op een elektrische boiler moesten rekenen. Ik weet dus - nada -
Nu vanuit mijn ouderlijk huis die zo'n lekker ouderwetse hadden, ben ik gewend geweest dat daar toch wel goed warm water uitkwam. De handleiding van het apparaat even globaal gezien, legt mij niet uit (of door drukte van de boel verhuizen en vermoeid daarvan niet gezien) hoe ik het warme water kan "boosten", of is het simpelweg dat de kranen het niet toelaten?
Iemand inzicht, want ik kom ook niet echt uit het menu ervan.
Edit: 22:06 - eventuele antwoorden zie ik morgen, nu knock-out
Edit 2: Vaillant EcoTEC classic VHR NL28-34/5-3 CW5 - Ik zit nu in de "comfort"-modus en blijkbaar (vziw) gaat het ook niet hoger dan ~67 graden, maar dat komt er niet uit. Water lijkt ~30 graden, terwijl de knop voluit staat.
Nu vanuit mijn ouderlijk huis die zo'n lekker ouderwetse hadden, ben ik gewend geweest dat daar toch wel goed warm water uitkwam. De handleiding van het apparaat even globaal gezien, legt mij niet uit (of door drukte van de boel verhuizen en vermoeid daarvan niet gezien) hoe ik het warme water kan "boosten", of is het simpelweg dat de kranen het niet toelaten?
Iemand inzicht, want ik kom ook niet echt uit het menu ervan.
Edit: 22:06 - eventuele antwoorden zie ik morgen, nu knock-out
Edit 2: Vaillant EcoTEC classic VHR NL28-34/5-3 CW5 - Ik zit nu in de "comfort"-modus en blijkbaar (vziw) gaat het ook niet hoger dan ~67 graden, maar dat komt er niet uit. Water lijkt ~30 graden, terwijl de knop voluit staat.
[ Voor 16% gewijzigd door SkyStreaker op 05-05-2023 06:01 ]
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)