guillemot maxisound muse, win2k en eax (a3d)

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb die kaart dus weer es uit de kast gehaald (omdat ie het in mn vorige systeem helemaal niet deed :o ) Hij doet het nu wel alleen kan ik eax en a3d niet aan de praat krijgen onder windows 2000. En de kaart zou het wel moeten ondersteunen. Met counterstrike onder win98 hoor ik wel verschil als ik EAX aanzet, maar onder win2k geen enkel verschil.. en verder doet EAX het in geen enkel spel (of je kunt het wel aanvinken maar hoort vervolgens geen verschil).

Ik heb de standaard win2k drivers en drivers van de chipmaker (cmedia) geprobeerd, maar geen enkel verschil.. heeft iemand EAX wel goed werkend onder win2k? En wat kan ik doen om het ook te laten werken.

Verder ondersteunt mn kaart ook nog A3D 1.0.. dat werkt ook niet. Is dit uberhaupt mogelijk onder win2k? (heb gelezen van niet). Maar volgens mij werkt het ook niet onder win98.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op zondag 02 september 2001 11:14 schreef rick_h het volgende:
Is dit uberhaupt mogelijk onder win2k? (heb gelezen van niet).
Je geeft zelf het antwoord al.
Veel kaarten zijn win9x only want daar worden de spelletjes op gespeelt en op win2k+ nóg niet echt.

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 02 september 2001 12:37 schreef FerryHeibrink het volgende:

[..]

Je geeft zelf het antwoord al.
Veel kaarten zijn win9x only want daar worden de spelletjes op gespeelt en op win2k+ nóg niet echt.
ja ok.. zoiets dacht ik al te hebben gelezen. Staat alleen niet duidelijk vermeld bij die kaart.. in de handleiding staat EAX en A3D compatible.. niet dat het onder win2k niet werkt ofzo :?

Maar dan nog EAX.. dat zou toch wel moeten werken onder win2k? Hebben meer mensen met deze geluidskaart hier problemen mee of doe ik iets fout :?

• Palomar
  • Niet online
iemand nog iedeeen?

• Bertrik
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2023
Hier staan nieuwere drivers dan bij cmedia:
http://www.xenomorph.net