Geluid hapert via Bluetooth (en na verplaatsen desktop)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziegels
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-05 15:42
Goedenavond,

Mijn geluid hapert om de halve seconde. Ik gebruik voor m'n pc normaal twee bleutooth-devices: 1 klein boxje en een draadloze Sony-hoofdtelefoon. Wat altijd netjes heeft gewerkt.

Nu lukt het nog net om het geluid op het boxje te krijgen wanneer ik hem op een bepaalde plek dichtbij de pc zet (voorheen kon ik het boxje vanaf 4 meter nog horen). Maar via mijn headset krijg ik enkel haperend/storend geluid. Dit is niet goed te krijgen. Wellicht als ik onder het bureau dichtbij de pc ga zitten. Ik heb het idee dat het iets is met een driver of bepaalde instelling van Windows.

Ook heb ik de pc verplaatst naar beneden voor een LAN-party, daar heeft ie een een klein tikje gekregen, maar dit kan het toch niet zijn.

Ik heb al het volgende gedaan:

- Alles via Windows Update geüpdate.
- Windows opnieuw geïnstalleerd.
- De pc opnieuw aangesloten en de kabels er opnieuw ingestopt.
- Alle bluetooth verbonden apparaten verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
- Alle stuurprogramma's bijgewerkt via apparaatbeheer.

Niks lijkt te werken. Kan iemand mij helpen te vinden wat het probleem is?

De problemen ontstonden nadat ik de pc weer op mijn oude plek heb gezet en de pc weer heb gebruikt. Kan het daar aan liggen?

Hoor het graag. Bedankt.

Patrick

Beste antwoord (via Ziegels op 04-05-2023 14:52)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je moederbord heeft wifi/bt met externe antenne er aan. Weet je zeker dat je die weer aangesloten hebt en deze op een ruime plek hebt gezet en niet achter je pc of monitor verborgen?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Heb je een interne Bluetooth-ontvanger of eentje met een externe antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziegels
Intern, neem ik aan. Ik denk dat het moederbord dat doet.

Ik zal zo even mijn specs delen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4eLA7P-_1np7liPuavLUJK-jw8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T47vfypJkL1WUpVuZgcFEAep.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/me7UA-uedmJPUYw6t6pNhOUIGHU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qAJXe7i1DGg6g9tghGEBS4Gj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je moederbord heeft wifi/bt met externe antenne er aan. Weet je zeker dat je die weer aangesloten hebt en deze op een ruime plek hebt gezet en niet achter je pc of monitor verborgen?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 23:26

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Buiten dat, de bluetooth band (radio frequentie) kan op momenten aardig verstopt raken. Als mijn vrouw in de kamer via bluetooth spotify op de versterker afspeelt dan wil bij mij ook nog wel eens de laptop met btooth headset gaan haperen. Uit het niets. Ik heb nog niet kunnen ontdekken wat helpt, behalve dat zij stopt met casten. Maar ja...

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ziegels
Niet wetende dat die wi-fi antenne, blijkbaar ook bluetooth ontvangt?

Aangezien ik m'n pc met LAN-kabel verbonden heb, dacht ik die niet meer nodig te hebben. Stom.

Het is opgelost. Bedankt voor jullie hulp.

Patrick
Pagina: 1