Toon posts:

Red Faction Mod

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in 2 dagen zwaar verslaafd geraakt aan het schietspel Red Faction (still in beta fase :)), nou dacht ik.. laat ik eens een mod maken, als je al in beta fase begint te organiseren dan kom je misschien nog een heel end (a la cs :P) hier zitten natuurlijk zat programmeurs en ook vast genoeg mensen die levels kunnen designen

het coele aan red faction is dat alles kapot kan (athans, als je als mapmaker materialen op unbreakable instelt niet.)

op www.redfaction.com kun je multiplayer test demo 1.0 downloaden, op fansites zoals www.red-faction.com kun je vervolgens zoeken naar upgrade 1.0 - 1.1 en evt. naar de oudere single player demo (waarin je trainings missie speelt)

het moet een semi realistische mod worden, gameplay gaat altijd voor (á la Counterstrike/Tactical OPS) waarbij maffiaoorlogen de hoofdlijn spelen (gangsters :P) ook wil ik wat met voertuigen doen (leuke pre uit red faction: voertuigen)

ik zoek natuurlijk shitload modellers, leveldesigners en een handjevol programmeurs om de scripting te doen.. zelf houdt ik me vooral bezig met organisatie/website/leveldesign en simpele modelling.

laat van je horen :)

Verwijderd

hahahahaha

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 02 september 2001 23:46 schreef SuN_FlasH het volgende:
hahahahaha
waar slaat dit nou weer op? post iets nuttigs, of post niks.

Succes met je mod :)
Helaas kan ik zelf niets op het gebied van modellering, level design of wat dan ook, helaas.

39

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op zondag 02 september 2001 23:46 schreef SuN_FlasH het volgende:
hahahahaha
Sjeez, deze reply is bijna even stom als je 'je bent een sukkel als je CS speelt' topic... :(

Steam

Verwijderd

Ik dacht dat red faction zelf al een mod was. :)

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:49

koornee

3!

dat spel is er toch al voor op de ps2?

de demo is iig erg nice om te speln, en de multyplayer is ook wel geinig.
en mods ala CS dat zou helemaal mooi zijn.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-10 02:14

edward2

Schieten op de beesten

Ik kijk er ook naar uit, het speelt erg lekker en ziet er mooi uit, ik kan je helaas niet helpen met mods maken, maar het kunnen bedienen van voertuigen, maakt dat er wel interresante multiplayer mogenlijkheden inzitten die wat verder gaan dan een potje deathmatch.

Niet op voorraad.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 19:24
ik kan je mischien wel helpen met modellen (3dstudio max en binnekort ook photoshop) mail me ff :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:25
Ik kan nog niets. Maar wil best helpen met level-design. Kan ik wel leren. Dus als ik toch (ondanks het niets kunnen :)) gewild ben mail me maar.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 12:43 schreef Lord_Mithril het volgende:
ik kan je mischien wel helpen met modellen (3dstudio max en binnekort ook photoshop) mail me ff :)
zal ik doen :)
ow wacht, je email adres zit niet in je profile :P
houdt dit topic er ook ff voor..

reactie op albinoraptor:
idd. iedereen die wil kan daarbij helpen, leveneditor is á la UnrealED, dat betekend dat zelfs modellers ineens iets heel anders moeten leren dus niet modellers halen ze nog in zo :D

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Misschien leuk om te beginnen met wat voor mod het word.. En de mogelijkheden van de Red Faction Scripting..
Zal neem ik aan wel goed zijn..
Zijn er al mogelijkheden om mods ed te maken dan?

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Als je de organisatie op je neemt, moet je eerst ervoor zorgen dat je een "plan van aanpak" hebt. Hier zet je alles in wat je denkt te moeten doen voor je MOD. Ook een soort van concurrentie-analyse is ook niet echt verkeerd. Kijk wat er al op de markt is. Op zo'n manier heb je tenminste alles op een rijtje en als je zo'n plan van aanpak goed maakt, heb je hem bij iedere stap van je product nodig. Dmv dit rapport kan je zien hoever je op schema zit enzo.

Succes.
(ik weet helemaal niets van modelling of leveldesign, dus ik kan je verder niet helpen)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 september 2001 19:23 schreef Larzan het volgende:
Als je de organisatie op je neemt, moet je eerst ervoor zorgen dat je een "plan van aanpak" hebt. Hier zet je alles in wat je denkt te moeten doen voor je MOD. Ook een soort van concurrentie-analyse is ook niet echt verkeerd. Kijk wat er al op de markt is. Op zo'n manier heb je tenminste alles op een rijtje en als je zo'n plan van aanpak goed maakt, heb je hem bij iedere stap van je product nodig. Dmv dit rapport kan je zien hoever je op schema zit enzo.

Succes.
(ik weet helemaal niets van modelling of leveldesign, dus ik kan je verder niet helpen)
ps: tijd zat dat spel is nog niet eens uit :P
maar als je goed bent mag je ook wel organiseren..
misschien kan het ook open source worden ofzow :P lijkt me heftug

en timpie2000: dat staat in me posting :P |:(

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op woensdag 05 september 2001 20:14 schreef WebBitch het volgende:

[..]

ps: tijd zat dat spel is nog niet eens uit :P
maar als je goed bent mag je ook wel organiseren..
misschien kan het ook open source worden ofzow :P lijkt me heftug

en timpie2000: dat staat in me posting :P |:(
Och, als het idee dan echt daadwerkelijk vorm kan krijgen en je een goed idee hebt, stuur je maar ff een mailtje. Email adres staat in mijn profile als het goed is.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• edward2
  • Laatst online: 25-10 02:14

edward2

Schieten op de beesten

HIj is trouwens net goud gegaan, dus over een weekje of 2 is ie er:)

Niet op voorraad.

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:21
Als je op deze link gaat kijken dan zie je dat er al wat mod's ontwikkeld zijn.

http://www.redfactionfiles.com/index.php

Misschien kan je er nog wat van leren

Ivo

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:49

koornee

3!

ik kan heel veel en goed met ACAD200 werken? hebbie daar wat aan qua levelbouwers? en uiteraard in 3d.

of is dat heel anders als UnrealED?

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Topicstarter
het is heel gelijkend aan UnrealED aldus de makers, de editor komt over 2 weken uit :)

kijk ik dacht aan een maffia mod, maar een leger mod is natuurlijk ook kewl, maar teveel strategy á la Team Fortress werkt niet, is gebleken, dat willen mensen niet :) Het suc6 van CS is gewoon leuk schieten maar toch strategischer dan normaal spelen, daarom dacht ik dus aan een soort army mod, dan kun je ook open tereinen makkelijker doen snappie das leuk met geo-mod, das in stad minder kewl en wat doet een maffiabende nou in the middle of nowhere bedoel ik dan he :)

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:40
Webbitch, twee jaar na dato is het er dan toch.... Ik Spam Mod, zie mijn nieuwe topic. A la Spamstrike ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 17:33 ]

pepernooot

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57
Had je hier niet even een nieuwe topic voor kunnen openen :)

want om een draad die nog ui 2001 om hoog te gooien is wel erg tegen de regels in , en nutteloos.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Kick + spam = :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.