Toon posts:

welke dolby digital versterker voor ong. f900,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan een dolby digital versterker te kopen, maar wat is nou een goede keus voor ongeveer 900 gulden?

ff vergeten, het is voor bij mn pctje, en later mischien als dvdspeler echt nut gaat hebben voor me, bij de tv.

Verwijderd

Zeker wanneer je ook van muziek houdt deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/products/images/dsp-a5g.jpg
Yamaha DSP-A5

23 Surround Programs with 17 CINEMA DSP and 3 HiFi DSP Programs
Yamaha Original LSI (YSS-918) Incorporates Dolby Digital and DTS Decoders Plus DSP Processing Circuits
6-Channel External Decoder Input for Other Future Formats
Equal High Output Power for Five Channels
S-Video Terminals for All A/V Terminals
Banana-Plug Compatible Speaker Terminals (all terminals)
Luminescent-Type Preset Remote Control Unit with Control Code for TV, VCR, etc.

ff vergeten, 899,- bij Stassen

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is op zich ook wel handig, waar kan ik online winkeltjes of informatieover dit soort dingen?

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Yam Yam! :9~

Als je een nieuwe serie (DSP-420 of 520) kan vinden voor die monies moet je dat natuurlijk doen. Die hebben net weer een nieuwere generatie processor.

Let ff op hoeveel optische en tulp ingangen voor digitaal je hebt. Je wilt namelijk niet alleen je DVD speler maar later ook je CD speler en evt satellietontvanger digitaal aansluiten....

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:09

cruncher

wanna crunch someone?

Die yamaha is wel leuk ja, ik zou voor een sony gaan. een STrb nogwat. Hebben naar verhouding het meeste vermogen op de uitgangen en voor de rest alles wat je je wenst...

can you read my mind?

Verwijderd

Technics 850 of 950 DTS receiver.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Op zondag 02 september 2001 11:44 schreef cruncher het volgende:
Die yamaha is wel leuk ja, ik zou voor een sony gaan. een STrb nogwat. Hebben naar verhouding het meeste vermogen op de uitgangen en voor de rest alles wat je je wenst...
Wel leuk? Yamaha is een van de betere met zijn AC3/DTS versterkers imo, nu is de A5 een goekope variant van de A(X)1/A(X)2 maar toch.

Heb zelf een Sony(str-db930) en ben er dik tevreden mee, toen ik hem kocht had Yamaha geen goekopere AC3's...
Sony biedt voor minder geld meer features(bv. meer in-/outputs, eq, leuke afstandsb. etc.) maar blijft toch achter op het versterker gedeelte... de signaal ruisverhouding is wat slechter bij mijn Sony.

Wil je veel features ga voor Sony, neem je genoegen met minder features maar een betere versterker kwaliteit zou ik voor Yamaha/Onkyo/Denon gaan.
Pagina: 1