Hallo allemaal,
Sinds korte tijd ben ik weer in de ban van CS:Go en straks waarschijnlijk CS2 en ik wil speciaal voor deze games een nieuwe PC samenstellen/kopen. Ik hoorde hier en daar dat het samenstellen ervoor zorgt dat je net meer prestatie voor hetzelfde geld kan krijgen, dus daarom heeft dit ook mijn voorkeur nu. Tenzij jullie zeggen dat het niet zo is en ik overtuigd raak
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spelen van games als CS:go, CS2 en wellicht PUBG. Puur voor gaming erbij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop ergens tussen de 500€ en echt maximaal 1000€ uit te kunnen komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Acer nitro scherm. Muis en toetsenbord heb ik nog nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, ik zou wel graag een systeem willen hebben die ik telkens weer zou kunnen upgraden.
Ga je overklokken?
Niet van plan en geen idee wat het echt inhoudt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wellicht zou iemand de moeite willen nemen om voor mij een systeem samen te stellen die 'future-proof' is, met het oog op eventueel upgrades. Of het aangeven welk onderdeel goed doet voor die price-range.
Dank alvast en geniet van jullie zonnige dag
Sinds korte tijd ben ik weer in de ban van CS:Go en straks waarschijnlijk CS2 en ik wil speciaal voor deze games een nieuwe PC samenstellen/kopen. Ik hoorde hier en daar dat het samenstellen ervoor zorgt dat je net meer prestatie voor hetzelfde geld kan krijgen, dus daarom heeft dit ook mijn voorkeur nu. Tenzij jullie zeggen dat het niet zo is en ik overtuigd raak
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spelen van games als CS:go, CS2 en wellicht PUBG. Puur voor gaming erbij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop ergens tussen de 500€ en echt maximaal 1000€ uit te kunnen komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Acer nitro scherm. Muis en toetsenbord heb ik nog nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, ik zou wel graag een systeem willen hebben die ik telkens weer zou kunnen upgraden.
Ga je overklokken?
Niet van plan en geen idee wat het echt inhoudt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wellicht zou iemand de moeite willen nemen om voor mij een systeem samen te stellen die 'future-proof' is, met het oog op eventueel upgrades. Of het aangeven welk onderdeel goed doet voor die price-range.
Dank alvast en geniet van jullie zonnige dag