Beste tweakers, ik heb nu iets meer dan een half jaar een AMD Radeon 6800 XT TUF gaming OC edition in mijn pc zitten.
Nu merk ik soms dat als deze langere tijd aanstaat het scherm compleet bevriest(na gamen) en eerst kon ik na 2 minuten weer door(dan waren de drivers gereset om het zo maar te zeggen), maar dat is nu niet meer het geval.
Nu twijfelde ik al of mijn voeding wel genoeg zou zijn : dit is een seasonic Focus GX-650 Op de doos van mijn grafische kaart staat wel 750w aanbevolen.
Specs voor de rest: AMD ryzen 3600
Moederbord: ASUS TUF GAMING B550-PLUS
RAM : G.Skill Ripjaws V 32 gb 3200 mhz.
Mijn eigen gevoel zegt echt dat het aan de voeding ligt, voor de nieuwe grafische kaart had ik nergens last van.
Dus nu mijn vraag : Is het te adviseren om de voeding te upgraden?
Nu merk ik soms dat als deze langere tijd aanstaat het scherm compleet bevriest(na gamen) en eerst kon ik na 2 minuten weer door(dan waren de drivers gereset om het zo maar te zeggen), maar dat is nu niet meer het geval.
Nu twijfelde ik al of mijn voeding wel genoeg zou zijn : dit is een seasonic Focus GX-650 Op de doos van mijn grafische kaart staat wel 750w aanbevolen.
Specs voor de rest: AMD ryzen 3600
Moederbord: ASUS TUF GAMING B550-PLUS
RAM : G.Skill Ripjaws V 32 gb 3200 mhz.
Mijn eigen gevoel zegt echt dat het aan de voeding ligt, voor de nieuwe grafische kaart had ik nergens last van.
Dus nu mijn vraag : Is het te adviseren om de voeding te upgraden?
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.