MP3 speler met sleep timer voor audiobooks

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reotter
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-05-2023
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een MP3 speler met bloothooth (voor box) en een sleep timer functie. Idee is om deze in te zetten voor audio boeken voor het slapen gaan te luisteren.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Idee is om hem aan te sluiten op een blootooth audio box, maar als het een in 1 apparaat is, is dat ook prima.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ipod touch 7e gen is perfect hiervoor, maar wordt niet meer door Apple gemaakt (support zal dus wel verdwijnen) enb is nog steeds rete duur (230+). Alternatieven kom je al snel bij vage merken (VAIVE, FOXLY etc) maar die hebben weinig info dus kan niet zien of ze een sleep timer functie hebben.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:59
Goedkope android telefoon nemen. Dan heb je alle vrijheid met apps en bijbehorende sleeptimers. Of een oude iPhone als je liever Apple hebt, maar duurder.

Of gewoon de telefoon die je al hebt gebruiken, geen extra device nodig.

[ Voor 19% gewijzigd door XelaRetak op 03-05-2023 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reotter
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-05-2023
Thanks, dat was ook mijn alternatieve keuze. Heb er nog wel eentje liggen ergens, maar voelt toch een beetje "behelpen"....

Had gehoopt dat er een mooie geintegreerde optie zou zijn waarbij je je audiobooks eenvoudig mee kon beheren maar de look en feel zou hebben van een "ouderwetse" cd speler....