Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC gaat voornamelijk gebruikt worden om te gamen. Ik speel heel graag Factorio (ik durf niet te kijken hoe veel uur ik daar in heb zitten) en heb daardoor een aantal andere games links laten liggen.
Met deze PC wil ik de komende jaren nieuwe games spelen met de mooiste grafische instellingen, in ieder geval Cyberpunk 2077, Diablo IV, The Witcher 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget maar laten we een maximum van 2.500 - 3.000 aanhouden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Samsung Odyssey G70A UHD Gaming monitor die ik blijf gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een specifiek merk maar ik vind kwaliteit wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
• Ik wil graag mijn huidige monitor goed benutten.
• De PC staat onder mijn bureau in de huiskamer dus hij hoeft niet bijzonder mooi te zijn maar het liefst wel wat stiller.
• Ik weet dat de RTX 4090 beter is voor maximale performance maar dat is echt te veel geld voor een kaart dus dan maar minder ray tracing
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dit systeem samengesteld met de hulp van de meest recente reviews, Best Buy Guides en configuraties van andere Tweakers maar ik ben zelf geen expert van alle apparatuur en ik kan niet goed beoordelen of dit allemaal goed bij elkaar past. Ik zou graag willen weten of de combinatie van de componenten goed op elkaar afgestemd zijn en ik zo een goed systeem in elkaar kan zetten.
Verbeter voorstellen zijn meer dan welkom
Deze PC gaat voornamelijk gebruikt worden om te gamen. Ik speel heel graag Factorio (ik durf niet te kijken hoe veel uur ik daar in heb zitten) en heb daardoor een aantal andere games links laten liggen.
Met deze PC wil ik de komende jaren nieuwe games spelen met de mooiste grafische instellingen, in ieder geval Cyberpunk 2077, Diablo IV, The Witcher 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget maar laten we een maximum van 2.500 - 3.000 aanhouden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Samsung Odyssey G70A UHD Gaming monitor die ik blijf gebruiken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitors | Samsung Odyssey G7 G70B 28" (LS28BG700EPXEN) Zwart | € 644,- | € 644,- |
| Totaal | € 644,- | |||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 475,- | € 475,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XTX | € 1.139,- | € 1.139,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Zwart | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition Rev. B | € 62,15 | € 62,15 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Voedingen | Silverstone HELA 850R Platinum | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 112,89 | € 112,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.555,94 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een specifiek merk maar ik vind kwaliteit wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
• Ik wil graag mijn huidige monitor goed benutten.
• De PC staat onder mijn bureau in de huiskamer dus hij hoeft niet bijzonder mooi te zijn maar het liefst wel wat stiller.
• Ik weet dat de RTX 4090 beter is voor maximale performance maar dat is echt te veel geld voor een kaart dus dan maar minder ray tracing
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dit systeem samengesteld met de hulp van de meest recente reviews, Best Buy Guides en configuraties van andere Tweakers maar ik ben zelf geen expert van alle apparatuur en ik kan niet goed beoordelen of dit allemaal goed bij elkaar past. Ik zou graag willen weten of de combinatie van de componenten goed op elkaar afgestemd zijn en ik zo een goed systeem in elkaar kan zetten.
Verbeter voorstellen zijn meer dan welkom