Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk alleen maar gamen, van single player games tot multiplayer. Alle genres komen wel voorbij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een monitor:
Alle andere randapparatuur heb ik ook al.
Ik heb nog een oude pc kast staan. De Fractal Design Define R4 Pearl Black, is deze nog te gebruiken met de huidige componenten of adviseren jullie toch een modernere kast?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een goede snelle, stille pc. Ik denk dat ik wel de juiste spullen ervoor geselecteerd heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd intel / nvidia gehad, ik wil nu een keer AMD uitproberen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een stille pc. Hij staat in de woonkamer en vervangt een gaming laptop die de geest gegeven heeft. Dat ding was echt mega luid dus rust zou wel prettig zijn nu. Gamen op 1440pp, monitor is 165 Hz dus zou leuk zijn als dat gehaald wordt indien mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al veel gelezen en geloof dat mijn lijstje wel klopt zo. Hebben jullie nog tips qua verdere configuratie en zou ik mijn oude pc kast kunnen gebruiken? Moeten er meer fans in dan de standaard 2 die erbij geleverd zijn?
Eigenlijk alleen maar gamen, van single player games tot multiplayer. Alle genres komen wel voorbij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een monitor:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitors | MSI Optix MAG274QRF-QD Zwart | € 619,90 | € 619,90 |
| Totaal | € 619,90 | |||
Alle andere randapparatuur heb ik ook al.
Ik heb nog een oude pc kast staan. De Fractal Design Define R4 Pearl Black, is deze nog te gebruiken met de huidige componenten of adviseren jullie toch een modernere kast?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een goede snelle, stille pc. Ik denk dat ik wel de juiste spullen ervoor geselecteerd heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd intel / nvidia gehad, ik wil nu een keer AMD uitproberen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een stille pc. Hij staat in de woonkamer en vervangt een gaming laptop die de geest gegeven heeft. Dat ding was echt mega luid dus rust zou wel prettig zijn nu. Gamen op 1440pp, monitor is 165 Hz dus zou leuk zijn als dat gehaald wordt indien mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al veel gelezen en geloof dat mijn lijstje wel klopt zo. Hebben jullie nog tips qua verdere configuratie en zou ik mijn oude pc kast kunnen gebruiken? Moeten er meer fans in dan de standaard 2 die erbij geleverd zijn?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B650 AORUS ELITE AX (rev 1.0) | € 257,- | € 257,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7900 XTX Phantom Gaming 24GB OC | € 1.100,99 | € 1.100,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H7 Flow Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition Rev. B | € 62,15 | € 62,15 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 750W FM | € 118,99 | € 118,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston NV2 2TB | € 85,99 | € 85,99 |
| Totaal | € 2.172,12 | |||