Verwijderen review JWHTje

Pagina: 1
Acties:
  • 559 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• May
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-02 22:29
Deze Tweaker vindt het niet nodig om te reageren op mijn berichten. Nadat ik een review plaats voor communicatie, krijg ik ineens een negatieve review terug.

Graag zou ik deze verwijderd zien. Kan iemand mij daarbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:44

Fanta

FordPerformance™️

Gezien zijn staat van dienst vergeleken met die van jou, denk ik dat hij misschien wel een punt zou kunnen hebben. Waarom zou je iemand zo enorm neerhalen, alleen omdat diegene niet reageert op te lage biedingen? Dat vind ik een beetje laag.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• May
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-02 22:29
Fanta schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 18:10:
Gezien zijn staat van dienst vergeleken met die van jou, denk ik dat hij misschien wel een punt zou kunnen hebben. Waarom zou je iemand zo enorm neerhalen, alleen omdat diegene niet reageert op te lage biedingen? Dat vind ik een beetje laag.
U doet nu aannames zonder het verhaal te kennen. Mijn bod was 10% onder de vraagprijs. Dus zeker niet te gek om te beantwoorden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:24

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Een review mag pas geschreven worden indien er na 72 uur geen reactie was. Jouw review was te vlug en is daarom bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:44

Fanta

FordPerformance™️

May schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 18:11:
[...]

U doet nu aannames zonder het verhaal te kennen. Mijn bod was 10% onder de vraagprijs. Dus zeker niet te gek om te beantwoorden.
Dan nog maakt dat iemand geen slechte of onbetrouwbare verkoper. Iets wat wel wordt gesuggereerd met zulke slechte reviews.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Dit topic is gesloten.