all work and no play makes Jack a dull boy.
recoil of je aimbot niet goed afgesteld
lolOp zondag 02 september 2001 10:41 schreef Wesley het volgende:
recoil of je aimbot niet goed afgesteld
nee ik gebruik geen aimbot !!!!..(waarom zou dit gelijk met aimbot te maken hebben !!!!!
)
nee geen recoil ik gebruik een enkel schot.
ik zet een spraytje op de muur neem afstand van de muur en
schiet op een afbeeelding van mijn spray (enkel schot)...
eerst belande de kogel precies in de centre van mijn crosshairs ... nu net een klein stukje boven mijn crosshairs (elke keer precies dezelfde afstand).
nee geen recoil ik gebruik een enkel schot.
ik zet een spraytje op de muur neem afstand van de muur en
schiet op een afbeeelding van mijn spray (enkel schot)...
eerst belande de kogel precies in de centre van mijn crosshairs ... nu net een klein stukje boven mijn crosshairs (elke keer precies dezelfde afstand).
opgelost !!!!
ben gisteren bezig geweest met binds ....daar is iets verkeerd gegaan ... had aan de "-" toest een radio command gehangen ... uitgeprobeerd en het werkte niet ...wel op de"-" geramd maar geen radio command. de orginele instelling voor de +/- is voor het scalen vh scherm... dus eindconclusie: het scherm was ongelijk gescaled ... daardoor klopte het aimen niet meer ...
//off topic
aimbotjes zuigen... speel nu 2 maanden wordt uiteindelijk steeds beter ... win liever door skills dan door cheaten.
ben gisteren bezig geweest met binds ....daar is iets verkeerd gegaan ... had aan de "-" toest een radio command gehangen ... uitgeprobeerd en het werkte niet ...wel op de"-" geramd maar geen radio command. de orginele instelling voor de +/- is voor het scalen vh scherm... dus eindconclusie: het scherm was ongelijk gescaled ... daardoor klopte het aimen niet meer ...
//off topic
aimbotjes zuigen... speel nu 2 maanden wordt uiteindelijk steeds beter ... win liever door skills dan door cheaten.
Die kogelgat sprites wijken af van waar je daadwerkelijk schiet voor het geval je het nog niet wist.
dunno
ook trueOp zondag 02 september 2001 12:15 schreef RoVe het volgende:
Die kogelgat sprites wijken af van waar je daadwerkelijk schiet voor het geval je het nog niet wist.
maar dat scheeld echt bijna nx
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Dus echt wel dat die kogelgaten soms gruwelijk ver van de sprites zitten die je te zien krijgtOp zondag 02 september 2001 12:18 schreef basiep het volgende:
[..]
ook true
maar dat scheeld echt bijna nx
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ja dat was mij bekend .... maar de afwijken die mijn bulletsOp zondag 02 september 2001 12:15 schreef RoVe het volgende:
hadden was wel HEEL erg extreem...
Pagina: 1