Kleine beschadigingen keuken

Pagina: 1
Acties:

• Ophuizenjacht
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 26-11-2025
Ha allen,

We hebben onlangs een huis gekocht met een mat zwart gelakt kookeiland. Op de hoek zitten enkele heel kleine beschadigingen waar de lak van af is. Die kleine witte stipjes storen mij. Hebben jullie een tip hoe deze gemakkelijk zijn weg te werken?

Ook op de zwart metalen deur zitten enkele kleine beschadigingen. Hier is geprobeerd om het weg te werken met dikke zwarte watervaste stift. Geen succes wat mij betreft. Met zonlicht zie je duidelijke de gloed.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-01 12:57
Er zijn speciale meubelstiften om dit soort beschadigingen mee te camoufleren. Maar je zal het denk ik altijd blijven zien, zeker onder strijklicht.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ophuizenjacht schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:04:
Ha allen,

We hebben onlangs een huis gekocht met een mat zwart gelakt kookeiland. Op de hoek zitten enkele heel kleine beschadigingen waar de lak van af is. Die kleine witte stipjes storen mij. Hebben jullie een tip hoe deze gemakkelijk zijn weg te werken?

Ook op de zwart metalen deur zitten enkele kleine beschadigingen. Hier is geprobeerd om het weg te werken met dikke zwarte watervaste stift. Geen succes wat mij betreft. Met zonlicht zie je duidelijke de gloed.
Wellicht helpt dezelfde methode als bij steenslagreparatie.

Good taste is for people who can’t afford sapphires