Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:35
Is het mogelijk om de agenda instellingen zo te wijzigen dat een nieuwe afspraak standaard geen herinnering geeft? Nu staat hij standaard op 5 minuten voor het begin van de afspraak. Maar ik wil die op 'geen herinnering' hebben.
Nu moet dat bij iedere afspraak weer handmatig gedaan worden.

Op mijn iphone is 'geen melding' de standaard.

Het is wel mogelijk om in te stellen dat de gebruiker geen herinneringen krijgt, maar dat is geen oplossing in dit geval omdat het gaat om een account dat door 2 personen gebruikt wordt. Die 2e persoon krijgt dan wel gewoon de meldingen namelijk.

Het gaat om een xiaomi redmi note 7 met miui 12.5.3. xiaomi kalender 12.6.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke agenda gebruik je? Bij de Google Calendar kun je gewoon instellen wat je als standaard wil hebben. Dus geen herinnering, of een herinnering X minuten voor de afspraak, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
Volgens mij (het gaat om de telefoon van mijn vrouw) gebruikt ze de standaard agenda app van de xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die gebruik ik niet, maar wellicht is het de moeite waard om naar die van Google over te stappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
ja, net gezegd. zegt ze: die app heb ik er net afgegooid omdat ik ruimte moest maken op mijn telefoon. |:(

zag al wel waar ik de instelling moet wijzigen maar daar staat "geen herinnering" niet bij als optie 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89enNoDcQwUHsTgL3g-EVpiayMw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dv08HHqj0IQhmeWbzBWCEb8E.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 71% gewijzigd door DeRooney op 02-05-2023 16:13 ]