Hoe doen jullie dat? Als je op reis bent schiet je 100-en foto's met je camera. Die zijn natuurlijk niet allemaal geslaagd. Onscherp, over- of onderbelicht of je onderwerp dat net de verkeerde kant uit kijkt. Wacht je tot thuis met het uitzoeken van je foto's, of ga je op een stil moment tijdens de reis al eens door je foto's heen om de eerste slechte foto's weg te gooien?
En als je dat laatste doet, hoe doe je dat?
Gebruik je het schermpje van je fotocamera? Koppel je je camera aan smartphone/tablet om een groter scherm te hebben? Duw je je SD-card in een meegenomen laptop? Of nog een andere manier? En welke software/hardware combi gebruik je?
Ik zou ze zelf tijdens een 4-weekse rondreis wel tussentijds op een tabletscherm willen selecteren, maar kan ook daarvoor de goeie manier niet vinden. Ik gebruik een Sony RX10 en maak foto's in jpeg en RAW.
En als je dat laatste doet, hoe doe je dat?
Gebruik je het schermpje van je fotocamera? Koppel je je camera aan smartphone/tablet om een groter scherm te hebben? Duw je je SD-card in een meegenomen laptop? Of nog een andere manier? En welke software/hardware combi gebruik je?
Ik zou ze zelf tijdens een 4-weekse rondreis wel tussentijds op een tabletscherm willen selecteren, maar kan ook daarvoor de goeie manier niet vinden. Ik gebruik een Sony RX10 en maak foto's in jpeg en RAW.
Hier zou een handtekening kunnen staan.