Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Vraag
Alle reacties
Dit is meer een onderwerp voor Smartwatches, sporthorloges en overigen (waar ereaders ook onder vallen), dan voor SF. Ik verplaats het topic dan ook die kant op.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Vergeet de openbare bibliotheek niet als bron voor e-boeken
Hier wellicht ook een leuk overzichtje: https://www.ereaders.nl/abonnementsdiensten-voor-e-books/
Hier wellicht ook een leuk overzichtje: https://www.ereaders.nl/abonnementsdiensten-voor-e-books/
Zie zeker waar je uw eboeken koopt, ik heb al jaren een Kindle. Ik kocht mijn boeken bij Amazon, Bol de Standaard boekhandel. Ik download ze van hun site in Calibre (bibliotheek programma gratis) en vanuit dit programma zet je ze op uw ereader. Nu heb problemen met boeken, ik kocht 2 boeken van dezelfde schrijfster, ik download ze en de bestanden hebben dezelfde naam, die van de schrijfster. Bij importeren Calibre krijg ik ook foutmeldingen.. Waarschijnlijk door DRM beveiliging. De boeken vind ik ook niet terug bij andere boekenwinkels.
Verander de naam naar de naam van het boek.Deux schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 11:55:
Nu heb problemen met boeken, ik kocht 2 boeken van dezelfde schrijfster, ik download ze en de bestanden hebben dezelfde naam, die van de schrijfster. Bij importeren Calibre krijg ik ook foutmeldingen.. Waarschijnlijk door DRM beveiliging. De boeken vind ik ook niet terug bij andere boekenwinkels.
Als iets dezelfde naam heeft, lijkt het mij logisch dat calibre er niet meer aan uit kan.
Dat was blijkbaar niet het probleem maar wel raar, ik vraag me ook af hoe dat bij BOL zit als verschillende bestanden zelfde naam hebben. Ik heb de boeken op mijn Kindle gekregen door ze van epub naar mobi te veranderen online. Krijg bij het binnenhalen in calibre nog steeds een foutmelding maar zal zien of dit bij het lezen merkbaar is.RenegadexRIPxx schreef op zondag 9 juli 2023 @ 00:50:
[...]
Verander de naam naar de naam van het boek.
Als iets dezelfde naam heeft, lijkt het mij logisch dat calibre er niet meer aan uit kan.
Wat ik ook vreemd vind is dat dit boek op Standaard boekhandel niet te vinden is als ebook.
Pagina: 1