Afkopen review door Ti-84

Pagina: 1
Acties:
  • 1.327 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Kjoep
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 18-12-2023

Kjoep

Volgens deze review handelt https://tweakers.net/shop...shop-punt-nl/shopreviews/ tegen de wet door te vragen deze te verwijderen in ruil voor terugbetaling aan Kjoep.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gJKkHgCjLnHm_wvLIMUSg0uw75A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/L6JyzJhkr3pJE2yaKUhHyFXk.png?f=user_large

De rest van de reviews geven ook geen positief beeld.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kjoep
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 18-12-2023
Aangezien dit nu een thread geworden is, kan ik nog vermelden dat ze ook nog 100 euro plus een gratis spel aangeboden hebben om de review te verwijderen. Ik ben daar uiteraard niet op ingegaan.

Uiteindelijk heb ik een bericht ontvangen waarin ze stelden dat ik s'avonds bezoek ging krijgen - wat ik als dreigement heb ervaren. Er ligt nu dus een klacht neer bij de politie.

Ik denk dat het best is als Tweakers deze shop uit de pricewatch verwijdert.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Waarom verwijderen uit de pricewatch? Zo kan iedereen zien dat de shop niet deugt.
(overigens waarom dacht ik dat deze thread nu ging over de Texas rekenmachine TI-84 |:( |:( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Gismo1979 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 11:44:
Waarom verwijderen uit de pricewatch? Zo kan iedereen zien dat de shop niet deugt.
Een shop kan prima in de shopreviews opgenomen blijven, zonder in de pricewatch te staan (andersom kan niet).

@Mooijekind @jelle. kunnen jullie dit even onder aandacht brengen van de juiste collega?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco van Veen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik sluit me aan bij @Orion84. Daarnaast wordt TI-84 sinds juli 2019 niet meer opgenomen in de vermeldingen van de Pricewatch. Conform onze policies blijven de shopreviews van TI-84 wel bestaan op Tweakers. Dit doen we om transparantie en een eerlijk overzicht van eerdere ervaringen met het bedrijf te waarborgen.
We waarderen jullie alertheid en wij zullen deze situatie blijven volgen.

Dit topic is gesloten.