© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Ik heb 12-11-2024 deze monitor tweedehands gekocht. Moet hem nog ontdekken voordat ik kan reviewen. Eerst een betere videokaart in m'n computertje proppen voordat ik ga reviewen.
Je bericht is al van een tijd geleden, ik ben benieuwd wat het geworden is in de loop der tijd. Heb je nog geen nieuwe monitor gekocht, wees welkom om hem bij mij uit te proberen. PM me maar!
Je bericht is al van een tijd geleden, ik ben benieuwd wat het geworden is in de loop der tijd. Heb je nog geen nieuwe monitor gekocht, wees welkom om hem bij mij uit te proberen. PM me maar!
Dank je voor je aanbod. Ik heb uiteindelijk een uitvoering: Acer Predator CG437K P Zwart gekocht toen deze voor halve prijs werd verkocht.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Ziet er qua specs eigenlijk hetzelfde uit en dan voor de halve prijs is een schot in de roos.