Mijn vraag
Wat de titel al zegt tijdens sommige grafische mooi of niet games gaat me desktop als de gek blazen en de tempraturen gaan richting de 70 graden.
Is dit normaal?
En zo ja kan er iets aan gedaan worden?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd in de BIOS me fans op performance stand te zetten en normaal stand maar dat helpt niet aan het probleem.
Ik heb ook geprobeerd me fans een hoger RPM te geven maar dan hoor ik constant de fans draaien ook in rust stand en de pc/desktop die is in rust stand normaal stil gewoon.
Hieronder nog wat extra specs in rust stand tijdens sommige games dus gaat de cpu temp richting de 70 graden max 75 soms
Wat de titel al zegt tijdens sommige grafische mooi of niet games gaat me desktop als de gek blazen en de tempraturen gaan richting de 70 graden.
Is dit normaal?
En zo ja kan er iets aan gedaan worden?
Relevante software en hardware die ik gebruik
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
1 | Moederborden | ASUS Prime B450M-A | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 330,- | € 330,- |
1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (CMR, 64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 36,89 | € 36,89 |
1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 352 | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 118,- | € 118,- |
1 | Optische drives | LG GH24NSB0 | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 10 400W | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Overclocking | Arctic MX-2 Thermal Compound (4g) | € 5,99 | € 5,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 669,38 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd in de BIOS me fans op performance stand te zetten en normaal stand maar dat helpt niet aan het probleem.
Ik heb ook geprobeerd me fans een hoger RPM te geven maar dan hoor ik constant de fans draaien ook in rust stand en de pc/desktop die is in rust stand normaal stil gewoon.
Hieronder nog wat extra specs in rust stand tijdens sommige games dus gaat de cpu temp richting de 70 graden max 75 soms
:fill(white):strip_exif()/f/image/KqPbant3fdOsThYRZe8ok1y0.png?f=user_large)