[Multi] Armored Core 6: Fires of Rubicon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I520y-tsHlPS2pwsiLyJf1Go6Tk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AgoUSG94H80BbfpXLwKzFZrC.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQwMbuMaHHCbyywP7j8oUzBxMcg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NCnGaHzZev5zvh6qLEkV2N6c.jpg?f=fotoalbum_large

Ontwikkelaar: From Software
Uitgever: Bandai Namco
Platforms: Pc, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S
Release date: 25-8-2023

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WY6ZckpazaEkapDZvckq4pORl-Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7KfSOuv00P2fzgzxr0Wh4eAm.png?f=user_large

Op basis van de kennis die is opgedaan tijdens de gezamenlijke ontwikkeling van hun recente titels, proberen Bandai Namco Entertainment en FromSoftware een nieuwe actiegame te leveren.

ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON combineert de jarenlange expertise van FromSoftware op het gebied van mech-games met hun kenmerkende actie-gameplay om een ​​gloednieuwe ervaring met een hoog octaangehalte aan de serie te geven.

In ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON stellen spelers hun mech samen uit een breed scala aan onderdelen en wapens om vrij door missielocaties te vliegen die driedimensionale mobiliteit herdefiniëren. Neem het op tegen overweldigende tegenstand door je vijanden te slim af te zijn en te overrompelen met dynamische bewegingen die volledig gebruik maken van afstands- en melee-gevechten. Spelers kunnen hectische en snelle actie ervaren die alleen echt kan worden bereikt met mechs.

Armored Core - Released in 1997.
Armored Core: Project Phantasma - Released in 1997
Armored Core: Master of Arena - Released in 1999
Armored Core 2 - Released in 2000
Armored Core 2: Another Age - Released in 2001
Armored Core 3 - Released in 2002. Per the previously mentioned book, this the first of a second story continuity that ends with Armored Core: Last Raven.
Silent Line: Armored Core - Released in 2003
Armored Core: Nexus - Released in 2004
Armored Core: Formula Front - Released in 2004. Not included in the second continuity.
Armored Core: Nine Breaker - Released in 2004. Not included in the second continuity.
Armored Core: Last Raven - Released in 2005. The story takes place six months after the ending of Armored Core: Nexus.
Armored Core 4 - Released in 2006. It features a new setting with no official links to previous games.
Armored Core: For Answer - Released in 2008. The story takes place a decade after the previous title.
Armored Core V - Released in 2012. It features a new setting with no official links to previous games.
Armored Core: Verdict Day - Released in 2013. The story takes place several years after Armored Core V.
ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON - To be released in 2023.

Bron:
Bron

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vhLX52tg9uzTVJLu5ddVqH28r_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qEqQie1sChrAVrQuDzq9RDj5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P8Kr2jLUI68gZAs6Fu5ZoseR_qc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xDPess5TqnDrwGELuK7uow4Y.png?f=user_large

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON — Gameplay Trailer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8B_VNcJHdLrRx-Ei2VKOo8E_R8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UwG1Xd2TK6w9E54OnTdsRBgB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BIeTC4VpXAV3VR1zmxew9_uC430=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SJkSB7otKDo8eqyvKDYOAvBv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QMEC3tzQgQ_kiXqR6pl1NuqCgu4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9lba7qIKTF0bvwy04WvmdoQB.png?f=user_large

- Armored Core 6 release datum bekend
https://en.bandainamcoent...-core-vi-fires-of-rubicon

- Gerucht: From Software werkt aan nieuwe Armored Core.
https://tweakers.net/nieu...we-armored-core-game.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmPT3vmxeeHvtiDLNpz3mEkMzfg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YAMTFyJIbiCTHisxpl60U0A5.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fI9_VRodwThA4jhdxZyLHilJ6zs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OKoWaEWRnLFrM7pGlcGBA3Kx.png?f=user_large

Volg dit topic voor het laatste nieuws over Armored Core 6: Fires of Rubicon. Ik zal mijn best doen dit topic up-to-date te houden.
Wil je een bijdrage leveren aan dit topic? Stuur dan een DM.

Voel je vrij om te laten weten wat je van deze game verwacht!

[ Voor 7% gewijzigd door Frez op 01-05-2023 16:51 ]

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Er zijn een hoop nieuwe gameplay beelden verschenen.

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
An Extended Look at Armored Core 6

Bekijk op YouTube
Armored Core 6 - New Gameplay Revealed!! IT LOOKS SO GOOD

[ Voor 17% gewijzigd door Frez op 15-06-2023 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:08
Super veel zin in deze Mech game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 22:35
Besteld, nooit een AC gespeeld. Enigszins sceptisch bij de aankondiging. Een Mech game van FromSoftware, voor mij niet direct een instabuy.
Gameplay ziet er wel goed uit (fast-paced), experimenteren met verschillende builds (gemakkelijk wisselen van builds), geen uitgebreid verhaal (na FFVI).
Vrij hoge scores voor een niche game, maar daar zal de opgebouwde reputatie van FS wellicht ook wel iets te maken mee hebben.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik heb mijn pre order bij Bol.com gedaan. Allicht dat het vandaag al wordt bezorgd? Zin in!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:20
Atari schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 22:01:
Besteld, nooit een AC gespeeld. Enigszins sceptisch bij de aankondiging. Een Mech game van FromSoftware, voor mij niet direct een instabuy.
Dit is de 16e Armored Core (Mecha) game die FromSoftware in hun 36 jarige historie gaat uitbrengen :+ .

• Atari
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 22:35
Wow 16de al, ik wist dat ze er al minstens 5 op hun naam hadden, aangezien dit deel 6 is, maar 16? Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:10

nFo

Zijn jullie al voorbij de eerste "boss" ? , ik had hem tot 25%, ff inkomen, asmongold had er ook moeite mee. :9

Inmiddels een stuk verder , speelt erg lekker zeker met wat upgrades. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door nFo op 27-08-2023 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Wat een super gaaf spel is dit. Ik ben normaal best snel uitgekeken op een spel door mijn ADD maar dit is gewoon pure lust voor het oog/brein (gebeurd soms zoveel op het scherm) heerlijk!! Ik heb er nu 3 uurtje op zitten en ben nog maar net voorbij de eerste echte boss (zand level).

Ook heerlijk hoe precies je je Mec kan afstellen. Voor elke missie bekant een andere taktiek. Want taktiek A werkte niet. Ga nog veel plezier en frustratie beleven aan dit spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Gisteren pas een paar.uur kunnen spelen. Had even moeite met de tutorial boss maar toen ik eenmaal doorhad hoeveel damage melee doet, was het snel klaar. Daarna vrij vlug door de missies kunnen gaan tot aan de eindbaas van chapter 1. Dat vergt nog wat fine tuning voor de juiste build :P Ik ben tot nu toe licht en snel (reverse joint).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Weinig interactie in dit topic terwijl dit echt een hele dikke game is :) Is voor mij de eerste Armored Core game die ik serieus speel, los van het eerste level AC5. Is soms even doorbijten maar ik vind het tinkeren aan de samenstelling van je mech en het herspelen van levels voor een betere rating en inkomsten genereren echt heel leuk. Zit nu in Chapter 3 van de campaign en doe alle (offline) arena fights e.d. zodra ik ze unlock.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Seroczynski schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 10:33:
Weinig interactie in dit topic terwijl dit echt een hele dikke game is :) Is voor mij de eerste Armored Core game die ik serieus speel, los van het eerste level AC5. Is soms even doorbijten maar ik vind het tinkeren aan de samenstelling van je mech en het herspelen van levels voor een betere rating en inkomsten genereren echt heel leuk. Zit nu in Chapter 3 van de campaign en doe alle (offline) arena fights e.d. zodra ik ze unlock.
Met welke build heb je
spoiler:
Balteus
neergehaald?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
Seroczynski schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 10:33:
Heb m al geïnstalleerd staan. Maar begin er pas later mee dit jaar mee. Baldurs gate nog niet uitgespeeld en Starfield om de hoek. Niet de goeie timing om hieraan te beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
FMS schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 10:42:
[...]

Met welke build heb je
spoiler:
Balteus
neergehaald?
Ik heb wel even vastgezeten daar, maar heb hem uiteindelijk neergehaald met
spoiler:
een tank build met double shoulder rockets, een bazooka en een shield ray gun
.

Mooi filmpje aan overgehouden, maar dat is eigenlijk niet zo indrukwekkend ook al was ik wel blij er eindelijk aan voorbij te zijn :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Inmiddels wel gelukt. Na chapter 1 gaat het spel pas echt open.

Dit is ook mijn eerste AC game. Ik vind het ontzettend verslavend. Missie structuur spreekt me aan – lekker old school.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Km7KtpcAt_YQ9WG7SL-NPvQh1bc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KSlgJZvthpo6BOkGrVU3xs5s.jpg?f=fotoalbum_large

Om er toch nog even op terug te komen (en omdat ik toch best wat foto's en filmpjes opneem in deze game, iets wat ik normaal nooit doe) hier een afbeelding van mijn setup voor de baas van Chapter 1. Dit is een uitzondering op mijn normale bipedal build die ik meestal speel. Wil eigenlijk naar een reverse joint maar moet nog even kijken of alles gaat passen dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-08 23:32
Seroczynski schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:12:
[Afbeelding]

Om er toch nog even op terug te komen (en omdat ik toch best wat foto's en filmpjes opneem in deze game, iets wat ik normaal nooit doe) hier een afbeelding van mijn setup voor de baas van Chapter 1. Dit is een uitzondering op mijn normale bipedal build die ik meestal speel. Wil eigenlijk naar een reverse joint maar moet nog even kijken of alles gaat passen dan.
Wat een termen, haha.

Ik ben er ook aan begonnen. Pas bij de vierde (dacht ik?) training mission begon het pas te dagen hoeveel kanten je op kunt met customization. Je speelt dan met een mech die de focus heeft op dual wield (ben de naam kwijt) en heel snel kan quick boosten... met een mooie close range finisher. Speelt weer compleet anders. Daarna een mech die heel hoog springt en vanuit de lucht een mega explosie goed kan mikken.

Genoeg om over na te denken! Ik merk dat ik al fan ben van een zwaard/schild combo. Ben nog aan het uitzoeken welk wapen fijn is tijdens het 'closen' van de afstand. En als het niet werkt probeer ik weer iets compleet anders :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
yinx84 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:54:
[...]

Wat een termen, haha.

Ik ben er ook aan begonnen. Pas bij de vierde (dacht ik?) training mission begon het pas te dagen hoeveel kanten je op kunt met customization. Je speelt dan met een mech die de focus heeft op dual wield (ben de naam kwijt) en heel snel kan quick boosten... met een mooie close range finisher. Speelt weer compleet anders. Daarna een mech die heel hoog springt en vanuit de lucht een mega explosie goed kan mikken.

Genoeg om over na te denken! Ik merk dat ik al fan ben van een zwaard/schild combo. Ben nog aan het uitzoeken welk wapen fijn is tijdens het 'closen' van de afstand. En als het niet werkt probeer ik weer iets compleet anders :)
Dat is, althans als ik het mag geloven, ook de insteek van de developers; builds proberen. Als je tijdens een missie doodgaat kan je je mech customizen met alle onderdelen die je tot dusver hebt gekocht (je kan er geen onderdelen tijdens de missies bijkopen). Ik heb voor de eerste echte baas van alles geprobeerd, en voor de tweede trouwens ook :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
Mechwarrior is de enige serie's die ik heb gespeeld met mechs.

Ik wist niet zo goed wat ik van Armored Core 6 moest verwachten bij de aankondiging. Ik had me dan ook weinig verdiept in deze game.

Tot ongeveer een maand geleden was ik stiekem gameplay video's aan het opzoeken. Het zag er allemaal leuk en aardig uit, maar het was niet zo'n mijn ding. Ik hou het liever op Mechwarrior.

Uiteindelijk heb ik Armored Core 6 vandaag toch gekocht. Het spel krijgt veel goede reviews en positieve reacties. Het enige geklaag dat ik tot nu toe heb gezien, is dat het spel voor sommige mensen te moeilijk is. Maar wat verwacht je van FromSoftware? Dit is juist een van hun kenmerken.

Maar tot nu toe vind ik het nog reuze mee vallen. De eerste "tutorial" baas was erg makkelijk. De eerste keer ging ik finaal dood. Mijn tweede keer had ik de baas bijna dood en bij de derde keer had ik de baas gedood zonder ook maar 1 repair kit te gebruiken. Met melee is die boss zo dood. Met je booster ontwijk je zijn aanvallen en je komt makkelijk in zijn range. Paar hits met je melee en die baas is dood.

Ik heb nu anderhalf uur gespeeld en ik heb
spoiler:
die grote miner in de woestijn gesloopt en zit nu bij een of andere muur.
Helaas moet ik stoppen omdat ik morgen moet werken.

Armored Core 6 speelt heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Eerste playthrough completed. Ben wel benieuwd naar de extra's die ze in NG hebben gestopt.

spoiler:
Ik meen zelfs gelezen te hebben dat de "true ending" pas in NG+ komt 😮

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-08 18:38
Ik ben net begonnen met de game. Maar sh*t hey. Ik kom niet door die eerste baas heen. 😅

Ik doe echt nauwelijks damage!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

4acesNL schreef op zondag 3 september 2023 @ 00:27:
Ik ben net begonnen met de game. Maar sh*t hey. Ik kom niet door die eerste baas heen. 😅

Ik doe echt nauwelijks damage!
Die helicopter ?
spoiler:
double melee doet veel damage, zeker als die stagger bar vol zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Oh! Geen..
spoiler:
dat ik double melee kon doen. En stagger bar niet eens naar gekeken. Tnx! 🙈

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
4acesNL schreef op zondag 3 september 2023 @ 13:42:
Oh! Geen..
spoiler:
dat ik double melee kon doen. En stagger bar niet eens naar gekeken. Tnx! 🙈
YouTube: The Comprehensive Beginner's Guide to Armored Core 6

Erg goede video die mij heel erg heeft geholpen in ieder geval :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:06
Ga ik ook maar eens checken. Gisteren een uur over die tutorial boss gedaan. Maar ik dan ook maar een beperkte gamer ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmxmywR7BbUfB_o3r7HuspnsCqU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QKLqZqdlS6bYCVRPfjdk2l0V.png?f=user_large

PC spelers die nog opzoek zijn naar een mooi emblem? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Moet zeggen dat ik aardig van de game aan het genieten ben. Na een beetje een burn-out van Diablo 4 opgelopen te hebben is dit een verademing. Geen microtransactions, geen online service elementen, geen in-game store (nou ja, met echt geld dan :P). Elk level voelt als een sandbox/speeltuin waar je zelf kan bepalen hoe je het gevecht tegemoet wil gaan. Leuke campaign en nog leukere gameplay.

Gewoon een 'good old fashioned' videospel. Als je me 20 jaar geleden verteld had dat ik daar enthousiast van wordt, dan had ik je niet geloofd.

Op de helft van de campaign gaat het spel full blown anime. En ik vind 't fantastisch.

• nFo

nFo

Zijn jullie al voorbij; balteus ? chaper 1 boss, wat is die irritant zeg, te spammen met zijn rockets ect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ik zit nu op mijn 2nd playthrough voor mij mijn GOTY wat een geweldige game.

Was altijd beetje skeptisch en bang dat men teveel souls like zou maken. Gelukkig is dat alleen de bossfights geworden zonder AC identiteit kwijt te raken. Heerlijk, echt heerlijk.

Mis nog wel een beetje een hardmode omdat je neit uitmaakt hoe je met je resources omgaat omdat als je dood gaat je vaak gewoon toch ff reload from checkpoint kan doen en dan wel kan winnen want je hebt opeens meer repair kits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Had hem na de belachelijke eerste ontmoetingsavond ff weggelegd. Vandaag weer ff weer opgepakt. En ik had hem binnen 10 minuten. Ik kwam erachter dat je dubbel mêlee attack kon doen. En lette wat meer ontwijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik had het spel afgelopen week even aan de kant gezet na een paar pogingen Sea Spider. Op diverse fora en YT wordt een tank of quad built aangeraden. Dat werkte voor mij totaal niet. Dus toen weer terug naar een light reverse joint built (waar ik hem bij de aller eerste poging bijna mee neer had) en hij was binnen de kortste keren dood. Je moet zeker experimenteren met onderdelen, maar vooral ook op je eigen stijl fine tunen.

Heerlijk spel inderdaad. Je voelt je veel meer een badass dan in Souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Erg jammer dat ze met die patch de bosses hebben generfed, veel plezier mee gehad in mn 2 playthroughs maar ng+ deel 3 gaat m niet worden.

Vervelend dat ze steeds vaker toegeven aan een zeer vocale minderheid, eerst Elden ring's Radahn en nu weer dit🤔😑

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

NightShadow22 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 14:47:
Erg jammer dat ze met die patch de bosses hebben generfed, veel plezier mee gehad in mn 2 playthroughs maar ng+ deel 3 gaat m niet worden.

Vervelend dat ze steeds vaker toegeven aan een zeer vocale minderheid, eerst Elden ring's Radahn en nu weer dit🤔😑
Je kan nu wel stoer doen met dat de je pre-nerf de lastige baasjes neer had :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
FMS schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 17:19:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/7knic2n8tpnb1.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

FMS schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 17:19:
[...]

het is gewoon zonde van de game en dat Fromsoft steeds vaker naar een zeer vocale minderheid luisterd, Fs moet Fs blijven.

Stoer is het niet :P maar het haalt wel een deel van het plezier wat ik juist aan hun games beleef weg, Nothing beats op de bank staan juichen nadat je eindelijk die vervelende baas hebt verslagen en dat gevoel ervaar ik bijna alleen in FS games _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door NightShadow22 op 12-09-2023 17:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Krijg die Balteus niet gehaald… en die is generfd ja?

Nu voel ik me slecht haha. Maar ik moet denk ik eerst gaan farmen en parts kopen want kan niet mid mission andere setups kiezen.

Edit: gehaald :)
Toch maar ff gefarmed en alles gekocht en wat kon dubbel. Andere buils doen wonderen

[ Voor 22% gewijzigd door Scrisissszzz op 15-09-2023 09:50 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Dit spel is zo genieten. Brengt me helemaal terug naar hoe het vroeger was. Missie structuur is top.

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 11:47
Scrisissszzz schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:15:
Krijg die Balteus niet gehaald… en die is generfd ja?

Nu voel ik me slecht haha. Maar ik moet denk ik eerst gaan farmen en parts kopen want kan niet mid mission andere setups kiezen.

Edit: gehaald :)
Toch maar ff gefarmed en alles gekocht en wat kon dubbel. Andere buils doen wonderen
Voor welke build ben je uiteindelijk gegaan?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
T-RaX schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:27:
[...]

Voor welke build ben je uiteindelijk gegaan?
Tank build met dubbele pulse guns en dubbele laser cannons

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Gisteren eindelijk eerste playthrough gedaan
spoiler:
Carla ending. Gevecht met Ayra in de ruimte was episch
. Ik kon twee weken niet spelen vanwege een kneuzing in mijn duim :P

Dit spel resoneert zo hard met mijn smaak. GOTY wmb.

Ik ben toen gelijk aan NG+ begonnen en binnen de kortste keren bij Sea spider beland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

En alweer in NG++

De ogenschijnlijk beperkte community engagement met dit spel valt me wel op. Op de reguliere fan bases na, is mijn beeld van de online aandacht dat AC6 niet eens de zelfde mate van mainstream exporure als zelfs Sekiro heeft kunnen bereiken. Ben er tegelijkertijd van overtuigd dat het een nakomertje zal zijn. Zo.Goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:25
FMS schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:56:
En alweer in NG++

De ogenschijnlijk beperkte community engagement met dit spel valt me wel op. Op de reguliere fan bases na, is mijn beeld van de online aandacht dat AC6 niet eens de zelfde mate van mainstream exporure als zelfs Sekiro heeft kunnen bereiken. Ben er tegelijkertijd van overtuigd dat het een nakomertje zal zijn. Zo.Goed.
Ja op reddit is ook iedereen lyrisch over het spel. Ik heb het nog niet gespeeld. Kan het zijn dat het spel niet zoveel aandacht krijgt omdat er weinig reclame over is geweest? Ik heb het idee dat het spel onverwacht werd gelanceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
MennoE schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 20:04:
[...]

Ja op reddit is ook iedereen lyrisch over het spel. Ik heb het nog niet gespeeld. Kan het zijn dat het spel niet zoveel aandacht krijgt omdat er weinig reclame over is geweest? Ik heb het idee dat het spel onverwacht werd gelanceerd.
Nee hier was zeker wel een build-up voor 8) Had de game ook pre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Seroczynski schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 22:36:
[...]

Nee hier was zeker wel een build-up voor 8) Had de game ook pre-ordered.
Hier ook hoor!

NG++ en daarmee alle endings inmiddels ook binnen. Weet niet of ik zin heb om alle missies te S ranken maar ik snak nu al naar een DLC oid ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eFS6dfDhwxxQLCSEinMxWVyUFjA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2i4z2SgoqgRxpEimcFe7qFFe.jpg?f=fotoalbum_large

:P

[ Voor 35% gewijzigd door FMS op 16-10-2023 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:08
Vind Sekiro & Dark Souls net wat te moeilijk dus mijn vraag is of deze wel een beetje te doen is ?
Qua moeilijkheidsgraad zijn bv Bayonetta & Devil May Cry voor mij goed te doen.Wil zeg maar net niet in de hoek van veel frustratie komen.

Deze staat namelijk al even op mijn lijstje van de games die ik wil/moet spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door jori040 op 17-02-2024 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-08 21:13
Ik vond deze moeilijker dan Sekiro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 11:47
jori040 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:53:
Vind Sekiro & Dark Souls net wat te moeilijk dus mijn vraag is of deze wel een beetje te doen is ?
Qua moeilijkheidsgraad zijn bv Bayonetta & Devil May Cry voor mij goed te doen.Wil zeg maar net niet in de hoek van veel frustratie komen.

Deze staat namelijk al even op mijn lijstje van de games die ik wil/moet spelen.
Ik vond persoonlijk Bloodborne de moeilijkste maar deze was dan ook mijn eerste FS game. Net als bij Sekiro moest bij mij voor AC6 de combat in mijn hoofd nog "klikken" en toen ik de mechanics door had was het nog steeds erg moeilijk maar doable. Ik ben eigenijk niet zo geschikt voor deze games maar vind ze fantastisch!

Ik heb Sekiro met veel pijn en moeite na 110 uur uitgespeeld maar AC6 ging me een heel stuk makkelijker af. Het belangrijkste is dat je echt gaat experimenteren met verschillende builds als je tegen een muur aanloopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:27
Amazon heeft deze game nu voor een hele mooie prijs te koop. Zelf de PS5-versie besteld (€29,90 en m'n account kwam in aanmerking voor nog eens 5€ eraf). Heb de launch-edition opgestuurd gekregen. Gisteravond kort gespeeld tot na de tutorial boss (de 4e keer had ik hem). M'n laatste mech-game was geloof ik MechAssault op de Xbox :P . Ik ben absoluut geen fan van frustrerend moeilijke games, maar AC6 heeft mij tot nu toe positief verrast. Het heeft wel wat van een NieR Automata vibe vind ik.

[ Voor 29% gewijzigd door greenlizzard op 21-02-2024 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Deze game nu ook een weekje in bezit. Tutorial boss was neer in 3 pogingen, Balteus was wel een b*tch! Ik ben niet zo van de moeilijke games (souls is niks voor mij) en dit kostte me dan ook tig pogingen. Maar je krijgt het er wel door in de vingers.
Man wat een heerlijke gameplay! Dat en de mech pr0n is wat me motiveerd O+

Alleen nu, het zal vast nog veranderen, maar ik zit nu in het 3e chapter en maai tot nu toe alles eigenlijk zonder problemen neer met een snelle light jump build met dual miniguns en missiles.
Dit speelt fijn en leuk maar straks loop ik vast eens tegen een muur en moet ik andere builds leren handelen. Ik zie daar tegenop maar het is nu ook een beetje eentonig dus ik kijk daar ook wel naar uit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:27
FMS schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:52:
[...]

Hier ook hoor!

NG++ en daarmee alle endings inmiddels ook binnen. Weet niet of ik zin heb om alle missies te S ranken maar ik snak nu al naar een DLC oid ;(

[Afbeelding]

:P
Hidetaka Miyazaki heeft in een interview (https://jp.ign.com/elden-...ing-shadow-of-the-erdtree) met IGN Japan laten weten graag een vervolg te maken. Echter zijn er nog geen concrete plannen. Kan dus nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:25
Ik heb dit spel nu een paar uur gespeeld op de Steam Deck. Ik vind het op zich gaaf, alleen een beetje chaotisch. Voelt een beetje alsof ik naar alle kanten op vlieg en de hele tijd maar gewoon terugschiet op alles waar een rood rondje om zit. Het voelt niet echt alsof het spel om een tactische aanval vraagt. Herkent iemand dit? Kan ook zijn dat het kleine scherm van de Stean Deck maakt dat het niet zo overzichtelijk voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:43
Heb deze game al langer op mijn verlanglijstje staan en zag deze dat deze nu in de PS Store sale is voor €44.
Vond ik nog steeds redelijk duur dus was om te vergelijken op Budgetgaming aan het kijken.

Daar zag ik dat de PS4 versie in de aanbieding bij AllYourGames is voor €15.
Snel gekocht, gezien de PS5 upgrade gratis is.

Morgen komt ie binnen, ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 21:35
@Poulske Bedankt voor de tip, ik heb hem ook al tijdje op mijn lijstje staan en heb hem nu ook cheap gescoord!
Pagina: 1