Ik zoek een?
Ik zoek een NAS server die het makkelijkste is voor een leek. Mijn ouders (met hun kleine onderneming) willen graag het volgende er mee doen:
- Hun data van 2 laptops lokaal opslaan in een gezamenlijke folder
- Een automatische back-up van hun pc's op deze NAS plaatsen
- Af en toe wat foto's er op plaatsen als back-up
Nou zoek ik een NAS server die zo simpel en gebruiksvriendelijk mogelijk is. Het liefst "plug and play" als dit kan. Qua capaciteit zou vanaf 1 TB al voldoende zijn, ze gebruiken maar weinig van hun opslag. Ook hoeft het geen absurde snelheden te bereiken aangezien het maar over kleine bestanden gaat zoals wat excel bestanden, mails en af en toe wat foto's.
Samengevat: "het moet gewoon werken"
Wat is je budget?
+/- € 200,-
Ik zoek een NAS server die het makkelijkste is voor een leek. Mijn ouders (met hun kleine onderneming) willen graag het volgende er mee doen:
- Hun data van 2 laptops lokaal opslaan in een gezamenlijke folder
- Een automatische back-up van hun pc's op deze NAS plaatsen
- Af en toe wat foto's er op plaatsen als back-up
Nou zoek ik een NAS server die zo simpel en gebruiksvriendelijk mogelijk is. Het liefst "plug and play" als dit kan. Qua capaciteit zou vanaf 1 TB al voldoende zijn, ze gebruiken maar weinig van hun opslag. Ook hoeft het geen absurde snelheden te bereiken aangezien het maar over kleine bestanden gaat zoals wat excel bestanden, mails en af en toe wat foto's.
Samengevat: "het moet gewoon werken"
Wat is je budget?
+/- € 200,-