Ik bouw de PC zelf en gebruik de samensteller van Alternate, dus belangrijk is dat alle producten hierop beschikbaar zijn! Graag wil ik een wit thema aanhouden voor de build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het desktop systeem lekker kunnen gamen met goede prestaties en mooie graphics. Ook wil ik lekker ermee op het internet kunnen rond surfen en films/series kijken. En bestanden van Office 365 erop kunnen bedienen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Met mijn prijs zit ik tussen de €1600 en €1900 (+-€100).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een 1080P monitor die ik als 2de monitor wil gebruiken. Ik ben van plan om een 1440P monitor voor de nieuwe desktop aan te schaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik allemaal nodig heb weet ik niet. Ik ben een absolute rookie in het bouwen van pc's dus ik heb deze met behulp van meerdere filmpjes en natuurlijk Tweakers weten samen te stellen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Prijs/kwaliteit is waar het bij mij om gaat! En natuurlijk het witte thema.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik een systeem wat nog wel enkele jaren meegaat. Ik heb helaas geen kabel internet dus is WIFI een vereiste. Het moet een wit thema systeem zijn en lekker stil ik wil niet in constant geblaas zitten. Ook wil ik 1440p erop gaan gamen. Kan dit?
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder heb ik mijn systeem wat ik heb samengesteld gezet. Graag wil ik van jullie weten wat hier goed en fout aan is. Ook wil ik graag weten hoelang ik hiermee kan gamen en of ik belangrijke dingen op voorhand moet weten. Dus... wat vinden jullie ervan?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het desktop systeem lekker kunnen gamen met goede prestaties en mooie graphics. Ook wil ik lekker ermee op het internet kunnen rond surfen en films/series kijken. En bestanden van Office 365 erop kunnen bedienen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Met mijn prijs zit ik tussen de €1600 en €1900 (+-€100).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een 1080P monitor die ik als 2de monitor wil gebruiken. Ik ben van plan om een 1440P monitor voor de nieuwe desktop aan te schaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik allemaal nodig heb weet ik niet. Ik ben een absolute rookie in het bouwen van pc's dus ik heb deze met behulp van meerdere filmpjes en natuurlijk Tweakers weten samen te stellen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Prijs/kwaliteit is waar het bij mij om gaat! En natuurlijk het witte thema.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik een systeem wat nog wel enkele jaren meegaat. Ik heb helaas geen kabel internet dus is WIFI een vereiste. Het moet een wit thema systeem zijn en lekker stil ik wil niet in constant geblaas zitten. Ook wil ik 1440p erop gaan gamen. Kan dit?
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder heb ik mijn systeem wat ik heb samengesteld gezet. Graag wil ik van jullie weten wat hier goed en fout aan is. Ook wil ik graag weten hoelang ik hiermee kan gamen en of ik belangrijke dingen op voorhand moet weten. Dus... wat vinden jullie ervan?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B650 AORUS ELITE AX (rev 1.0) | € 257,- | € 257,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 AERO OC 12G | € 743,69 | € 743,69 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass RGB Wit | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock 3 Wit | € 58,47 | € 58,47 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF556C36BWEAK2-32 | € 135,81 | € 135,81 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 750W | € 127,20 | € 127,20 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 1TB | € 59,49 | € 59,49 |
| Totaal | € 1.800,56 | |||