Beste Tweakers,
Voor mijn studentenkamer heb ik nieuwe gordijnen gekocht, alleen is de rails van de gordijnen los gekomen. De rails zelf is nog goed alleen moet hij weer stevig vast komen te zitten in de muur. Aan jullie de vraag hoe ik dit het beste kan maken?
Ik heb alleen het bezit over dingen zoals een schroevendraaier, hamer, tang en een zaag. Daarnaast zou ik het liefst dit zo goedkoop mogelijk willen maken, het is en blijft een studentenkamer
De nieuwe gordijnen zijn verduisterend en dus zullen ze ook zwaarder zijn dan de gordijnen die er nu hangen.
:strip_exif()/f/image/UdBqdmkNJeoUcs9P9xsFL2IR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e0sFg3XnxyXRSnDUAJvOVPEP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VAyHO0jGgbY3ybVSxb4YNCZL.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de foto's is te zien hoe de situatie nu is. Bij voorbaat wil ik jullie bedanken voor de hulp!
Groeten,
Voor mijn studentenkamer heb ik nieuwe gordijnen gekocht, alleen is de rails van de gordijnen los gekomen. De rails zelf is nog goed alleen moet hij weer stevig vast komen te zitten in de muur. Aan jullie de vraag hoe ik dit het beste kan maken?
Ik heb alleen het bezit over dingen zoals een schroevendraaier, hamer, tang en een zaag. Daarnaast zou ik het liefst dit zo goedkoop mogelijk willen maken, het is en blijft een studentenkamer
:strip_exif()/f/image/UdBqdmkNJeoUcs9P9xsFL2IR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e0sFg3XnxyXRSnDUAJvOVPEP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VAyHO0jGgbY3ybVSxb4YNCZL.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de foto's is te zien hoe de situatie nu is. Bij voorbaat wil ik jullie bedanken voor de hulp!
Groeten,