installatie mbv batchfile op floppy

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
Aangezien er verschillende subteams binnen DPC actief zijn in verschillende projecten zat ik te denken om een makkelijkere manier te maken om clients te installeren van verschillende projecten.
Het gaat om projecten als RC5, OGR, ECCp, G@H, SETI en UD (en misschien nog meer die ik mis). Hiervan moet dus een de client zelf (exe-file) en een configuratie-file (ini of cfg-file) in een directory komen.
M.b.v. een batchfile kun je eerst in een menu kiezen welk project je wil gaan doen. verder misschien nog wat maar dat weet ik zo nog niet.
Aangezien het batchfiletje voor iedereen het zelfde is kan het bij ieder subteam gebruikt worden. Je moet alleen de configuratiefiles veranderen die worden geinstalleerd.

Wie lijkt dit ook een goed idee en wil mij hierbij helpen?
Welke files heb ik nodig bij de verschillende projecten? (RC5 + OGR: dnetc.exe + ini-file)

• Witlof
Niemand :?

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

ik weet dat er voor Dnet projecten (OGR/RC5) al wel zoiets is... maar dat het vanwege illegale installaties beetje de doofpot in is geramd...

Voor ECCp is er niet echt wat, maar is dat nodig dan? (al die platformen etc etc)

ach... suc6 iig... voorlopig heb ik niet zo'n behoefte eraan...

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

In principe is het een goed idee. Probleem is dat de diverse clients te groot zijn om op flop te zetten. Dan is een cd'tje de beste oplossing. Alleen weer vrij duur, omdat de clients (vooral ECCp) nogal snel verouderen.

Ik heb bijvoorbeeld best zin om 1 pc op G@H te zetten, maar ik heb geen zin om de install uit te zoeken.

Maar up ^^^

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Witlof
Als het niet op floppast is het ook niet zo erg want dan kun je het bv downloaden vanaf de subteamsites. Het scheelt gewoon erg veel uitleg als het kan dmv een menuutje met daarin de simpelste vragen zoals welk project :)

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

* MM heeft al z'n eigen assimilatiedisk voor eccp en rc5/ogr, andere clients erbij opzetten zal ook wel niet zo'n probleem worden.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Witlof
Op maandag 03 september 2001 22:03 schreef m.m het volgende:
* Witlof heeft al z'n eigen assimilatiedisk voor eccp en rc5/ogr, andere clients erbij opzetten zal ook wel niet zo'n probleem worden.
en wil je dat met ons delen of alleen mededelen?

• Witlof
Als iedereen nou z'n bijdrage geeft van wat die al heeft kan ik er misschien zelf wel een grote hoop van maken :)
Welke bestanden heb je precies nodig voor ECCp?

• spook
  • Niet online
Eccp kan gewoon vanaf flop draaien, gewoon de directory inhoud van een nieuwe instalatie naar flop zetten en het werkt. Gerart is Eccp maar 85K en kan dus met andere clients op een install flop.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• Witlof
Op woensdag 05 september 2001 06:49 schreef spook het volgende:
Eccp kan gewoon vanaf flop draaien, gewoon de directory inhoud van een nieuwe instalatie naar flop zetten en het werkt. Gerart is Eccp maar 85K en kan dus met andere clients op een install flop.
Maar heb ik dan al die files nodig die erin staan? Kan het niet met 2 á 3 files? Zou een stuk makkelijker zijn.

• spook
  • Niet online
Volgens mij heb je ze allemaal nodig muv de readme.txt

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Op woensdag 05 september 2001 08:21 schreef spook het volgende:
Volgens mij heb je ze allemaal nodig muv de readme.txt
Je hebt alleen de exe en de userinf.txt nodig
Als je instellingen zoals hide, en vaste internetconnectie al bij startup mee wil nemen moet je de INI er ook bij zetten.
Verder moet je, als je de niuewe versie van TA gebruikt (nog wat sneller) ook de DLL (cygwin1.dll) meenemen.
Volgens TA moet die laatste in je systemdir, maar net als bij elk normaal programma werkt het ook gewoon als ie in de programmamap staat.
Dus:
eccp109w.exe
userinf.txt
eccp109.ini
(328 kB)

Of bij de TA versie:
eccp109ws.exe
userinf.txt
eccp109.ini
cygwin1.dll
(780 kB)

Vergeten te zeggen:
Je mag ze niet eens allemaal kopieren. Dan reken je namelijk op 2 PC's dezelfde punten uit. Dat mag natuurlijk wel, maar die dubbele punten worden niet meegeteld :)

• Witlof
Ah, bedankt!
Nu nog voor G@H en SETI kijken wat ik nodig heb :)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
bij seti:

seti.exe of hoe dat ook heet
en dat bestand met user erin.

• Witlof
Op woensdag 05 september 2001 10:33 schreef Witlof het volgende:
Ah, bedankt!
Nu nog voor G@H en SETI kijken wat ik nodig heb :)
Oh en ook voor UD Think als dat lukt :D
Pagina: 1