Hallo iedereen,
Mijn vriendin woont in een studio en heeft erg veel last van slecht internet. Hierdoor kan ze niet thuiswerken, ze heeft een standaard KPN-modem waar ze wifi mee verbindt. Ze wilde laatst kijken of ze met kabel kan verbinden, maar ze kwam tot haar verbazing erachter dat alle ethernetpoorten in gebruik zijn en naar andere panden gaan. Als je de kabels volgt zie je teksten met de huisnummers van waar de kabels voor bedoeld zijn (dit zie je niet op de afbeelding)/f/image/egt85GbSBDzjj3PYHEiPXdoO.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet zelf heel weinig af van hoe internetnetwerken functioneren, maar het lijkt mij een beetje een dubieuze constructie en dat minstens het standaard KPN-modem niet adequaat is om internet te delen uit dezelfde dsl kabel. Kan hier iets aan gedaan worden, ik neem aan dat er met de huisbaas contact opgenomen moet worden dat dit niet degelijk internet levert en dat minstens kunnen verbinden met internetkabel een mogelijkheid moet zijn. Want dit lijkt mij niet acceptabel toch?
Alvast bedankt!
Mijn vriendin woont in een studio en heeft erg veel last van slecht internet. Hierdoor kan ze niet thuiswerken, ze heeft een standaard KPN-modem waar ze wifi mee verbindt. Ze wilde laatst kijken of ze met kabel kan verbinden, maar ze kwam tot haar verbazing erachter dat alle ethernetpoorten in gebruik zijn en naar andere panden gaan. Als je de kabels volgt zie je teksten met de huisnummers van waar de kabels voor bedoeld zijn (dit zie je niet op de afbeelding)
/f/image/egt85GbSBDzjj3PYHEiPXdoO.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet zelf heel weinig af van hoe internetnetwerken functioneren, maar het lijkt mij een beetje een dubieuze constructie en dat minstens het standaard KPN-modem niet adequaat is om internet te delen uit dezelfde dsl kabel. Kan hier iets aan gedaan worden, ik neem aan dat er met de huisbaas contact opgenomen moet worden dat dit niet degelijk internet levert en dat minstens kunnen verbinden met internetkabel een mogelijkheid moet zijn. Want dit lijkt mij niet acceptabel toch?
Alvast bedankt!