Okay..hier is de situatie.... vanacht even uitgeweest, had mijn mobiel in mijn jaszak zitten....
na een tijdje deed ik even mijn jas uit en een tijdje later merkte ik dat mijn zakken aardig leeg aanvoelde...
oftewel....
ik kon mijn mobiel niet meer voelen (heb een nokia 6110.)
Even lopen zoeken en nix gevonden, aan de bar rondgevraagd, ook geen resultaat...
Dan maar via een vriend even geprobeerd te bellen naar mobiel.... eerste keer ging hij gewoon af , en na 5 , 6 keer kreeg ik voicemail........mooi.... dat betekent dus dat niemand 'em nog heeft of dat 'ie nog in da' house ligt (naar mijn weten).
Nouja.... weer hopeloos zoeken.....en dan maar weer bellen..
en dit keer krijg ik voicemail na 1x overgaan.... dat zegt dus eigenlijk het volgende...
iemand heeft 'em gevonden en loopt er nu mee te bellen of die gast heeft 'em in een gracht gegooid ofzo.
Maargoed... ik probeer nog even verder te zoeken, en zonder resultaat.
Heb trouwens een pre-paid telefoon met ong. 30 piek beltegoed en er zit zo'n simpele nokia lock op.... zo d'eraf dus
Ik nog maar keer bellen.....en dit keer ging 'ie weer tot 5 , 6 keer pas de voicemail in....
vreemd vreemd....dus nog maar een x zoeken..... weer nix ! :((
die keren daarna dat ik probeer te bellen, was het maar 1x dat 'ie overging voordat 'ie springt naar voicemail.
en nu nog steeds ( 2 uur later )
Wat is er nu nog aan te doen ??
Gewoon vergeten die handel ??
Morgenvroeg naar bar toegaan en vragen of ze wat gevonden hebben ? (wat ik zwaaaaaaar betwijfel) ?
Wat kan een persoon hoogstens doen met zo'n telefoon ?
dank jullie alvast voor het lezen van mijn verhaal (weliswaar in dronken bui)
what to do
na een tijdje deed ik even mijn jas uit en een tijdje later merkte ik dat mijn zakken aardig leeg aanvoelde...
oftewel....
ik kon mijn mobiel niet meer voelen (heb een nokia 6110.)
Even lopen zoeken en nix gevonden, aan de bar rondgevraagd, ook geen resultaat...
Dan maar via een vriend even geprobeerd te bellen naar mobiel.... eerste keer ging hij gewoon af , en na 5 , 6 keer kreeg ik voicemail........mooi.... dat betekent dus dat niemand 'em nog heeft of dat 'ie nog in da' house ligt (naar mijn weten).
Nouja.... weer hopeloos zoeken.....en dan maar weer bellen..
en dit keer krijg ik voicemail na 1x overgaan.... dat zegt dus eigenlijk het volgende...
iemand heeft 'em gevonden en loopt er nu mee te bellen of die gast heeft 'em in een gracht gegooid ofzo.
Maargoed... ik probeer nog even verder te zoeken, en zonder resultaat.
Heb trouwens een pre-paid telefoon met ong. 30 piek beltegoed en er zit zo'n simpele nokia lock op.... zo d'eraf dus
Ik nog maar keer bellen.....en dit keer ging 'ie weer tot 5 , 6 keer pas de voicemail in....
vreemd vreemd....dus nog maar een x zoeken..... weer nix ! :((
die keren daarna dat ik probeer te bellen, was het maar 1x dat 'ie overging voordat 'ie springt naar voicemail.
en nu nog steeds ( 2 uur later )
Wat is er nu nog aan te doen ??
Gewoon vergeten die handel ??
Morgenvroeg naar bar toegaan en vragen of ze wat gevonden hebben ? (wat ik zwaaaaaaar betwijfel) ?
Wat kan een persoon hoogstens doen met zo'n telefoon ?
dank jullie alvast voor het lezen van mijn verhaal (weliswaar in dronken bui)