Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akbert-11
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-05 10:23
Mijn vraag
Heb een jpg document op mijn Android Samsung tablet en wil er met een pen op schrijven. Moet ik er een speciale pen voor aanschaffen Ik heb wel een pen bij bij de oude Samsung tablet maar die doet niets op mijn nieuwe tablet

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Als je een A-klasse Tablet hebt dan kun je er alleen met een capacitieve pen op schrijven. De S-pen van de duurdere modellen werkt er inderdaad niet op.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-05 15:00
Het beste werkt een watervaste stift, daarmee kun je op iedere tablet schrijven, ongeacht welke hardware je gebruikt.

[ Voor 18% gewijzigd door Willaaam op 30-04-2023 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:29
Akbert-11 schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:52:
Mijn vraag
Heb een jpg document op mijn Android Samsung tablet en wil er met een pen op schrijven. Moet ik er een speciale pen voor aanschaffen Ik heb wel een pen bij bij de oude Samsung tablet maar die doet niets op mijn nieuwe tablet

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Het hangt van het model tablet af, de software, en de pen die je gebruikt.

Dus bijvoorbeeld een Tab S8 werkt met een actieve S-Pen die via bluetooth gekoppeld is, en dan maak je notities in de Samsung Notes app.

Wat voor model tablet heb jij, en bij welk model hoorde de pen origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akbert-11
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-05 10:23
Ik wil schrijven op een Samsung Galaxy Tab s5e met een pen behorend bij een Samsung tablet Galaxy Note 10.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Akbert-11 schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:30:
Ik wil schrijven op een Samsung Galaxy Tab s5e met een pen behorend bij een Samsung tablet Galaxy Note 10.1
De S5e heeft net als de A-klasse Galaxy Tabs geen ondersteuning voor de s-pen (zoals die van de Galaxy Note 10.1).

Je zult een capacitieve pen moeten gebruiken zoals deze: https://www.amazon.nl/ADP...ndere-zwart/dp/B07PHDNN6J

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-05 15:00
Zo'n capacitieve pen is overigens bijna altijd een miskoop als je wilt schrijven. Waar je note 10.1 touch input zoals je vingers negeert als de pen in de buurt van het scherm komt, kan de s5e dat niet doen met een capacitieve pen. Eigenlijk is zo'n pen niks meer dan een vinger aan een stokje.
Pagina: 1