Ik heb al geruime tijd een website zelf in beheer, puur hobbymatig. De laatste tijd heb ik een enorme ergenis die ik zelf niet opgelost krijg. Wellicht dat jullie eens een blik kunnen werpen en wat suggesties kunnen opgooien.
De frontpage van de website laadt enorm traag op de desktop. Het vreemde aan het verhaal is dat de verschillende meetinstrumenten juist het tegendeel bewijzen, waaronder Google zelf. Hierbij wat linkjes naar de recente testresultaten:
Google rapport
GTMetrix rapport
Ook bij Pingdom Tools krijg ik soortgelijke resultaten en wordt de website binnen 190 ms geladen, aldus de websitechecker.
Als ik nu zelf in mijn browser naar de website ga (zie de website bij PageSpeed
), dan duurt het voor mij een eeuwigheid alvorens hij geladen is of überhaupt iets laat zien.
Hebben jullie enig idee wat hier mis kan gaan of wat ik fout doe? Ervaren jullie dat ook met mijn website (een traag ladende voorpagina)?
Details
* Lazy Load uitgeschakeld
* Mobiel laadt de website wel snel
* LiteSpeed Cache
* QUIC.cloud CDN
* Wordpress geoptimaliseerde hosting
* Adsense draait op de website
De frontpage van de website laadt enorm traag op de desktop. Het vreemde aan het verhaal is dat de verschillende meetinstrumenten juist het tegendeel bewijzen, waaronder Google zelf. Hierbij wat linkjes naar de recente testresultaten:
Google rapport
GTMetrix rapport
Ook bij Pingdom Tools krijg ik soortgelijke resultaten en wordt de website binnen 190 ms geladen, aldus de websitechecker.
Als ik nu zelf in mijn browser naar de website ga (zie de website bij PageSpeed
Hebben jullie enig idee wat hier mis kan gaan of wat ik fout doe? Ervaren jullie dat ook met mijn website (een traag ladende voorpagina)?
Details
* Lazy Load uitgeschakeld
* Mobiel laadt de website wel snel
* LiteSpeed Cache
* QUIC.cloud CDN
* Wordpress geoptimaliseerde hosting
* Adsense draait op de website