Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manon024
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 30-04-2023
OPGELOST!!!
Ik kwam er net achter dat ik mijn eigen Gmail mailadres had geblokkeerd 🫣

Mijn vraag

Sinds 2 weken gaan ALLE verzonden items in Gmail na een korte tijd in de map verzonden berichten te hebben gestaan, naar de prullenbak. Ook komen ze niet aan bij mijn me.com adres (van Apple). Ik heb geen idee hoe dit komt.

Daarnaast hebben ALLE berichten in de map verzonden berichten bij Gmail op mijn IPhone 11 ineens een rood rondje met een streep erdoor. Ik kan maar niet vinden wat dit betekent en vooral ook hoe ik dit opgelost krijg. Ik gebruik al jaren Gmail en heb hier nooit problemen mee gehad. Vanaf 15 april gaan alle verzonden items na een tijdje naar de prullenbak. Alle items daarvoor hebben dus dat rode rondje.

Ik heb net wat tests gedaan. Conclusie:

1. verzenden van en naar Gmail: berichten in inbox en verzonden items gaan na een korte tijd naar prullenbak.
2. verzenden van Gmail naar me.com mailadres: verzonden items gaan naar prullenbak, mails komen niet aan.
3. verzenden van Gmail naar bv. schoolmail komt wel aan, maar verzonden items gaan naar prullenbak.
4. verzenden van me.com mailadres naar Gmail: komen wel aan.
5. verzenden van mijn schoolmail naar Gmail + me.com mailadres: mails komen wel aan.

Het probleem lijkt dus te zitten in het verzenden vanuit Gmail.

Hopelijk weet iemand hier wat er aan de hand is. Alvast superbedankt voor het meedenken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rSt8JnUGQtRbQIgzbGORnwOfjb8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/62rgoQMCQnFMYqoArBoZFIMq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Manon024 op 30-04-2023 10:06 ]

Beste antwoord (via F_J_K op 30-04-2023 10:25)

• Manon024
OPGELOST!!!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Manon024
OPGELOST!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDMi
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-06-2023
En wat is de oplossing? Heb hier hetzelfde probleem bij mij moeder. Geen idee wat ze heeft gedaan.