Oude nummermelder met isdn?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:50
Wij hebben sinds een tijdje ISDN...

Heel handig enzo, maar nu hadden we met onze oude analoge lijn nog zo'n aparte nummermelder, je weet wel zo'n oerlelijk kastje naast je telefoon...

Maar nu achter de quattrovox werkt hij niet meer...

Weet iemand hoe je dat ding weer aan de praat krijgt? Kan ik hem voor de quattrovox aansluiten (hetgeen mij niet waarschijnlijk lijkt) ?

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:48
Ligt eraan welke Quattrovox je hebt. Uit m'n hoofd kunnen de Quattrovox I en II alleen nummerweergave doorgeven op poort 1 en de Quattrovox III op alle poorten.

Deze functie moet je echter nog wel apart activeren met zo'n *xx* commando (zie handleiding).

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58
En anders capimonitor op je PC zetten (http://www.capimonitor.nl/).

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Verwijderd

Wat Mr Magic zegt klopt inderdaad, alleen werkt die nummerherkenning-doorgave van 'n quattrovox 1 (en 2?) niet altijd even goed. Zo krijg ik 't met onze samsung SPR-6100 telefoon niet werkend.
Als er iemand dus nog 'n quattrovox 3 voor me heeft liggen... :)

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:50
Thnx jongens...

Ik ga maar eens even de handleiding doorspitten...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 08:27 schreef Mr Magic het volgende:
Ligt eraan welke Quattrovox je hebt. Uit m'n hoofd kunnen de Quattrovox I en II alleen nummerweergave doorgeven op poort 1 en de Quattrovox III op alle poorten.

Deze functie moet je echter nog wel apart activeren met zo'n *xx* commando (zie handleiding).
De qvox 1 ondersteund geen nummerweergave. De qvox 2 alleen op poort 1. en de qvox drie kan het op alle poorten.
Pagina: 1