Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melihh
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19-05-2023
Hi goeiendag,

Ik zit te twijfelen tusssn 2 opleiding namelijk HBO AD HVA cyber security en Duaal cyber security en cloud HU. Ik ga op dit moment over een maandje mijn ICT opleiding afronden en daarna aan een van deze 2 opleiding beginnen.

Nu heb ik een paar vragen:
-Bij de duale opleiding buiten de 3 werkdagen en 1 schooldag die je standaard hebt hoeveel tijd ben je dan nog zelf kwijt aan huiswerk ect. Per week?
-hoeveel is het salaris ongeveer?
-Is het een lastige/zware opleiding of is het te doen?

Over die van AD cyber bij hva
-Hoeveel dagen zit je op het hva, zijn er ook online lessen? Of moet je elke dag naar het hva?
-Is het een zware opleiding? Of is het te doen
-Hoeveel tijd ben je buiten de schooldagen kwijt een huidwerk ect. In ke vrije tijd?

En ik hoor graag jullie ervaringen/meningen over deze opleidingen in het algemeen, alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk dat de meeste vragen (grotendeels aan je zelf liggen en) het beste aan de opleidingen zijn te vragen. Ervaringen uit de hoogtijdagen van Covid gaan je waarschijnlijk weinig helpen voor ervaringen over de komende schooljaren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:01

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Grootste verschillen zijn dat AD twee jaar is en niet een volledige Bachelor is maar een Associate Degree. HBO is natuurlijk een Bachelor, maar daar zit je ook 4 jaar aan vast.

Review QNAP TS-230 NAS