Hallo,
Even een vraag wat betreft het leggen van laminaat rondom radiatorbuizen.
Ik heb daarover uiteraard zelf al wat info over opgezocht en kwam al meerdere filmpjes tegen zoals deze:
YouTube: Laminaat plaatsen rond radiatorbuizen | Quick-Step-tutorial
Helder!
Maar, hoe zit het nou als het laminaat net in een andere richting wordt gelegd? want ik vind het
namelijk veel mooier lijken om het laminaat gelijk te leggen met de lengte van de kamer, en niet in de breedte. Alleen de buizen lopen evenwijdig met de lengterichting van de kamer.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jPYcS6rm21odLGsgtu3co4Aw.jpg?f=user_large)
Hierbij even een foto van de situatie om het wat te verduidelijken
Ik wil het laminaat dus gaan leggen in de lengte. Heb het even met een pijl aangegeven.
Hoe ga ik dit dan oplossen, want dan gaan bovenstaande instructies niet op!
Oja, let overigens niet op het huidige laminaat. Dat is ooit heel crappy door de vorige bewoners erin gelegd
Ik hoor het graag!
Even een vraag wat betreft het leggen van laminaat rondom radiatorbuizen.
Ik heb daarover uiteraard zelf al wat info over opgezocht en kwam al meerdere filmpjes tegen zoals deze:
YouTube: Laminaat plaatsen rond radiatorbuizen | Quick-Step-tutorial
Helder!
Maar, hoe zit het nou als het laminaat net in een andere richting wordt gelegd? want ik vind het
namelijk veel mooier lijken om het laminaat gelijk te leggen met de lengte van de kamer, en niet in de breedte. Alleen de buizen lopen evenwijdig met de lengterichting van de kamer.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jPYcS6rm21odLGsgtu3co4Aw.jpg?f=user_large)
Hierbij even een foto van de situatie om het wat te verduidelijken
Ik wil het laminaat dus gaan leggen in de lengte. Heb het even met een pijl aangegeven.
Hoe ga ik dit dan oplossen, want dan gaan bovenstaande instructies niet op!
Oja, let overigens niet op het huidige laminaat. Dat is ooit heel crappy door de vorige bewoners erin gelegd
Ik hoor het graag!
[ Voor 5% gewijzigd door gwbuiter74 op 28-04-2023 19:01 ]