Coolermaster 12vhpwr-adapter-cable

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealGrommer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik ben aan het overwegen om een 4090 te kopen.
Mijn huidige voeding is een coolermaster v850-gold-v2.
Dat is dus nog niet de nieuwe atx3 standaard en ik zou liever niet met zo een converter kabeltje prullen, dus ik ging op zoek naar een adapter kabel die je op de voeding kan aansluiten.
Ik heb die ook gevonden op de officiele site (https://www.coolermaster....hpwr-adapter-cable/#item2).

Nu ben ik misschien dom maar ik kan het nergens te koop vinden:P
Enig idee of die ergens te koop zijn? Ik heb geprobeerd te zoeken op de merknaam, de ean code en de item code die je op de website kan vinden. Bestaat dit product wel?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:19

BCC

Voor een 4090 zou ik tenminste een 1200w kopen met bijbehorende kabels. Maar wat gebeurt er als je de productcode in Google gooit ?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealGrommer
850 watt is meer dan genoeg. Dan vind ik de officiele site en een paar nieuwsberichten en niets anders ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

BCC schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 17:52:
Voor een 4090 zou ik tenminste een 1200w kopen met bijbehorende kabels. Maar wat gebeurt er als je de productcode in Google gooit ?
Voor 2 GPU's wel ja

[ Voor 24% gewijzigd door Hackus op 28-04-2023 18:10 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

RealGrommer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 17:47:
Ik ben aan het overwegen om een 4090 te kopen.
Mijn huidige voeding is een coolermaster v850-gold-v2.
Dat is dus nog niet de nieuwe atx3 standaard en ik zou liever niet met zo een converter kabeltje prullen, dus ik ging op zoek naar een adapter kabel die je op de voeding kan aansluiten.
Ik heb die ook gevonden op de officiele site (https://www.coolermaster....hpwr-adapter-cable/#item2).

Nu ben ik misschien dom maar ik kan het nergens te koop vinden:P
Enig idee of die ergens te koop zijn? Ik heb geprobeerd te zoeken op de merknaam, de ean code en de item code die je op de website kan vinden. Bestaat dit product wel?
https://maxict.nl/coolerm...pter-type2-p27792863.html

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealGrommer
Het is wel type 1 dat ik nodig heb maar die heb ik op dezelfde site gevonden door het ean nummer in te tikken, bedankt! Via google lukte het alleszins niet!:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Of je koopt gelijk een goede voeding uitvoering: Silverstone HELA 850R Platinum met ATX 3.0 zet je de huidige in V&A

@Gipsy King CMA-NFPC16XXBK1-GL wanneer zijn deze in stock ?

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 28-04-2023 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13
Hackus schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 18:37:
Of je koopt gelijk een goede voeding uitvoering: Silverstone HELA 850R Platinum met ATX 3.0 zet je de huidige in V&A

@Gipsy King CMA-NFPC16XXBK1-GL wanneer zijn deze in stock ?
Half Juni :(
Pagina: 1