© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
ik denk dat je o.a. uit privacy redenen (maar lang niet alleen daarom!) jezelf moet kunnen verwijderen uit de database. het zijn immers jou gegevens
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Waarom zou je dat account willen verijderen dan?
Dat kan nooit. Wat je schrijft heb je geschreven. Je acount kan niet gewist worden, omdat er al posts mee gedaan zijn. Als die allemaal weggehaald worden kloppen er ineens veel topics niet meer/worden onduidelijk. Waaronder bijvoorbeeld deze. Je berichten blijven dus voor altijd staan. Het enige wat kan, is je acount opheven, door ervoor te zorgen dat er niemand gebruik van kan maken.Op zondag 02 september 2001 02:50 schreef ocf81 het volgende:
wanneer kan dat dan wel? ik vindt dit namelijk geen bevredigend antwoord
Ik herinner me nu trouwens een topic van een tijdje terug van iemand die dreigde met een rechtzaak ofzo, omdat-ie al z'n posts graag gewist zou willen hebben oid... Nooit meer wat van gehoord.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wat je kunt doen is een niet bestaand email-adres invullen, of om een ban vragen.
[JvS is ietsje sneller dan ik :)]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
legaal gezien moet het denk ik wel kunnen. niet dat ik ervan wakker lig ofzo. dit is eigenlijk meer een what if cequ is het mogelijk type vraag
© ocf81 1981-infinity
Klik is op het knopje 'profile'Op zondag 02 september 2001 03:03 schreef ocf81 het volgende:
scriptje o.i.d.?
legaal gezien moet het denk ik wel kunnen. niet dat ik ervan wakker lig ofzo. dit is eigenlijk meer een what if cequ is het mogelijk type vraag
Verwijderd
Het kan niet en zal nooit gebeurenOp zondag 02 september 2001 02:50 schreef ocf81 het volgende:
wanneer kan dat dan wel? ik vindt dit namelijk geen bevredigend antwoord
Jah, je eigen gg kun je ook verwijderen, alleen je usernaam en statistische data blijft bestaan, dat kun je niet verwijderen (ivm consistensie van de dbase).ik denk dat je o.a. uit privacy redenen (maar lang niet alleen daarom!) jezelf moet kunnen verwijderen uit de database. het zijn immers jou gegevens
Privacy speelt dus geen rol, omdat je er prima voor kan zorgen dat niemand je met dat profiel kan linken. Legaal? ik zou niet weten wat er niet legaal aan is
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
LOLOp zondag 02 september 2001 02:54 schreef JvS het volgende:
Ik herinner me nu trouwens een topic van een tijdje terug van iemand die dreigde met een rechtzaak ofzo, omdat-ie al z'n posts graag gewist zou willen hebben oid... Nooit meer wat van gehoord.(diegene was afgestudeerd rechten oid, geloof ik. (Of z'n broer))
Je kan de user echter op z'n minst een optie aanbieden,
waarbij bijvoorbeeld vitale onderdelen uit z'n profile
worden gewist, zoals e-mailadres en ICQ no. Daarnaast
de mogelijkheid tot posten verwijderen, zodat die user
'dood' is.
Op die manier kun je het registratie-effect toch wel
bevredigend tegengaan!?
(en nu ga ik
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan