De-registratie

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
waar kan ik als ik dat zou willen mijn accounts hier op t.net/got deleten?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Dat kan niet, je kan hooguit een adje vragen om je account te bevriezen (bannen voor altijd dus)

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
stuur een mailtje naar gathering@tweakers.net en vraag wat ze voor je kunnen doen

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
wanneer kan dat dan wel? ik vindt dit namelijk geen bevredigend antwoord

ik denk dat je o.a. uit privacy redenen (maar lang niet alleen daarom!) jezelf moet kunnen verwijderen uit de database. het zijn immers jou gegevens

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Je kunt je account gewoonweg niet laten verwijderen, omdat anders sommige database onderdelen niet meer kloppen. Het enige wat mogelijk is, is om je account te bevriezen, maar dat kan je ook bereiken door niet meer te posten.

Waarom zou je dat account willen verijderen dan?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 02 september 2001 02:50 schreef ocf81 het volgende:
Dat kan nooit. Wat je schrijft heb je geschreven. Je acount kan niet gewist worden, omdat er al posts mee gedaan zijn. Als die allemaal weggehaald worden kloppen er ineens veel topics niet meer/worden onduidelijk. Waaronder bijvoorbeeld deze. Je berichten blijven dus voor altijd staan. Het enige wat kan, is je acount opheven, door ervoor te zorgen dat er niemand gebruik van kan maken.

Ik herinner me nu trouwens een topic van een tijdje terug van iemand die dreigde met een rechtzaak ofzo, omdat-ie al z'n posts graag gewist zou willen hebben oid... Nooit meer wat van gehoord. :D (diegene was afgestudeerd rechten oid, geloof ik. (Of z'n broer))

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Accounts worden niet verwijderd, omdat er dan gaten in de Database vallen. Reacties en topics hebben dan opeens geen plaatser meer.

Wat je kunt doen is een niet bestaand email-adres invullen, of om een ban vragen.

[JvS is ietsje sneller dan ik :)]

Verwijderd

Dan maak je gewoon heel je profiel leeg, en laat daarna je account bannen.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
maar kan je niet aleen de naam van de poster laten staan en bij de profile een this account has been removed pagina zetten?

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

al je persoonlijke gegevens kunnen worden verwijded ja, dat kun je zelf doen via je profiel...

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
scriptje o.i.d.?
legaal gezien moet het denk ik wel kunnen. niet dat ik ervan wakker lig ofzo. dit is eigenlijk meer een what if cequ is het mogelijk type vraag

© ocf81 1981-infinity

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Op zondag 02 september 2001 03:03 schreef ocf81 het volgende:
scriptje o.i.d.?
legaal gezien moet het denk ik wel kunnen. niet dat ik ervan wakker lig ofzo. dit is eigenlijk meer een what if cequ is het mogelijk type vraag
Klik is op het knopje 'profile' |:(

Verwijderd

Als je je profiel leegmaakt is er helemaal niks zichtbaar. Zelfs je email kun je verborgen houden voor iedereen.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:36

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op zondag 02 september 2001 02:50 schreef ocf81 het volgende:
Het kan niet en zal nooit gebeuren
ik denk dat je o.a. uit privacy redenen (maar lang niet alleen daarom!) jezelf moet kunnen verwijderen uit de database. het zijn immers jou gegevens
Jah, je eigen gg kun je ook verwijderen, alleen je usernaam en statistische data blijft bestaan, dat kun je niet verwijderen (ivm consistensie van de dbase).
Privacy speelt dus geen rol, omdat je er prima voor kan zorgen dat niemand je met dat profiel kan linken. Legaal? ik zou niet weten wat er niet legaal aan is :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 02:54 schreef JvS het volgende:

Ik herinner me nu trouwens een topic van een tijdje terug van iemand die dreigde met een rechtzaak ofzo, omdat-ie al z'n posts graag gewist zou willen hebben oid... Nooit meer wat van gehoord. :D (diegene was afgestudeerd rechten oid, geloof ik. (Of z'n broer))
LOL >:)

Je kan de user echter op z'n minst een optie aanbieden,
waarbij bijvoorbeeld vitale onderdelen uit z'n profile
worden gewist, zoals e-mailadres en ICQ no. Daarnaast
de mogelijkheid tot posten verwijderen, zodat die user
'dood' is. :)

Op die manier kun je het registratie-effect toch wel
bevredigend tegengaan!?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:36

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat kan nu ook al, hij kan zijn profiel leegmaken en verdwijnen van GoT. meer is er niet nodig imho

(en nu ga ik :z)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1