Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou mijn PC graag willen gaan gebruiken voor videogames, denk dan games zoals: Assassins Creed Origins of Valhalla, The Last of Us, Hitman 3, ARK. Maar ook games zoals: Planet Zoo, Sims, Project Zomboid of Stardew Valley. Verder ben ik ook software ontwikkelaar en vind ik het ook leuk om in mijn vrije tijd wat klein schalige hobby projectjes te doen
Ik heb 2 monitoren, maar wil deze op een later moment upgraden naar goeie gaming monitoren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget dat ik een beetje voor ogen had was €2000-€2500, de build die ik nu zelf in elkaar heb geknext is ongeveer €2300 inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn huidige PC komt in de limbo
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van mijn dromen is heel anders dan wat mijn budget aan kan natuurlijk
maar ik denk zelf een goeie build neergezet te hebben, de videokaart is vrij nieuw en voor zover ik de kennis ervan heb performed die redelijk goed. met de processor zou ik ook de games die ik op ogen heb moeten kunnen draaien en voor mijn hobby programmeer projectjes moet dat voldoende zijn. de reden dat ik een 4TB harde schijf graag wil is omdat ik echt een horder ben van bestanden en hier graag voldoende ruimte voor wil
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, ik sta zeker open voor feedback! onderin heb ik mijn build toegevoegd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zou ik minimaal 5 jaar door willen met de PC, ik heb niet zoveel ervaring en ben ook niet heel goed in het gepriegel, dus ik zou het erg fijn vinden als ik weinig onderhoud heb ook
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie mening willen of mijn build goed genoeg is om de games te spelen en of mijn wensen hier ook aan voldoen. Ook vind ik het fijn om feedback te krijgen op wat mogelijk beter kan/moet
Ook heb ik echt geen idee of het moederboard dat ik heb goed is.
https://nl.pcpartpicker.com/list/9sCGyK
Ik zou mijn PC graag willen gaan gebruiken voor videogames, denk dan games zoals: Assassins Creed Origins of Valhalla, The Last of Us, Hitman 3, ARK. Maar ook games zoals: Planet Zoo, Sims, Project Zomboid of Stardew Valley. Verder ben ik ook software ontwikkelaar en vind ik het ook leuk om in mijn vrije tijd wat klein schalige hobby projectjes te doen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget dat ik een beetje voor ogen had was €2000-€2500, de build die ik nu zelf in elkaar heb geknext is ongeveer €2300 inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn huidige PC komt in de limbo
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van mijn dromen is heel anders dan wat mijn budget aan kan natuurlijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, ik sta zeker open voor feedback! onderin heb ik mijn build toegevoegd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zou ik minimaal 5 jaar door willen met de PC, ik heb niet zoveel ervaring en ben ook niet heel goed in het gepriegel, dus ik zou het erg fijn vinden als ik weinig onderhoud heb ook
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie mening willen of mijn build goed genoeg is om de games te spelen en of mijn wensen hier ook aan voldoen. Ook vind ik het fijn om feedback te krijgen op wat mogelijk beter kan/moet
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 485,- | € 485,- |
| 1 | Moederborden | ASUS Prime X670-P WiFi | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 3X 12G OC | € 666,01 | € 666,01 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 3,5", 4TB | € 71,14 | € 71,14 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 91,90 | € 91,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 92,90 | € 92,90 |
| 1 | Voedingen | Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650 watt | € 84,99 | € 84,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 184,90 | € 184,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.050,46 | ||
https://nl.pcpartpicker.com/list/9sCGyK