[Laptop] IBM Thinkpad T21

Pagina: 1
Acties:

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:52
Wat vinden jullie hier van? Ik ga er maandag 1 halen, wil er wat ervaringen van horen als jullie die hebben ;) Of over het algemeen over 't beestje.

En heeft iemand een plaatje?

danks!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-06 21:39
Toch geen delletje jep? :)

• jep
hahaha :D

Kap nou es jij :+

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op de site van IBM staat een plaatje van de Thinkpad...

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-06 21:39
Afbeeldingslocatie: http://www.pc.ibm.com/us/thinkpad/tseries/images/tp_t_lg_img.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pc.ibm.com/us/thinkpad/tseries/images/tp_t_sm_img.jpg

Deze? :)

• woeper
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:02
ik heb er zelf vier maanden mee gewerkt. Heel mooi ding is het. Enig minpunt vind ik dat de harde schijf wel erg snel bad sectors krijgt, ik heb de mijne 1 keer moeten omruilen! Een Groot deel van mijn bestanden weg!!:'(
die nieuwe liep ook erg snel tegen die bad sectors op!

• jep
Hm :(

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:58

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ik heb er zelf ook een, van werk, en hij bevalt me perfect. DVD erin, tv-out kabeltje en DVD kijken op mijn 100 Hz tv!

Hij is lekker snel, 800 Mhz, met 256 Mb. Windows 2000 draait perfect (Straks XP :) )

Ik vindt het echt een aanrader! Mijn hardeschijf werkt nog steeds goed en ik heb hem altijd helemaal vol staan...

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 04:39 schreef woeper het volgende:
ik heb er zelf vier maanden mee gewerkt. Heel mooi ding is het. Enig minpunt vind ik dat de harde schijf wel erg snel bad sectors krijgt, ik heb de mijne 1 keer moeten omruilen! Een Groot deel van mijn bestanden weg!!:'(
die nieuwe liep ook erg snel tegen die bad sectors op!
Dat jij dat probleem had betekend natuurlijk niet dat dat standaard zo is.
Ik werk bij een IBM business partner, we leveren dus erg veel ibm spul waaronder deze laptops, zijn echt prima apparaten. Tuurlijk gaat er wel eens eentje stuk, maar dat kan altijd gebeuren ook bij andere merken.

• jep
Ik koop hem namelijk 2e hands ;)

• jep
Mischien leuk om even te melden dat ik dit vanaf mijn laptopje tik ;)

Thanks!

Verwijderd

hehehehe je laptop is leluq vind ik.. ugly from the outside.. beautifull from the inside.. sjek me signature btw jep..

greetz the dolmaster :P

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-07 15:04
Ik las in dit topic dat iemand een strak beeld kreeg met de tv out van zijn ibm laptop HOE DOE JE DAT. Ik krijg alleen maar duffe elende. Bij ibm zeggen ze dat je een kabel van hum moet hebben maar die is nergens te krijgen. Heb nu een kabel van een andere laptop maar die werkt niet goed. Heeft iemand enig idee hoe ik aan een goede kabel kom ik heb een A22M

www.heinemanss.nl

Pagina: 1