Adapter wordt heel heet bij opladen powerbank

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamer1234
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-06-2023
Mijn vraag
Hoe voorkom ik dat mijn adapter van de oplader heet wordt als ik een powerbank oplaadt? Ik heb namelijk een adapter met oplaadkabel via internet gekocht en ik heb een powerbank van 10.000 mah bij de MediaMarkt gekocht, maar de adapter wordt gloeiend heet als ik de powerbank wil opladen. Het opladen van mijn samsung smartphone gaat wel prima met deze adapter, dus mijn vraag is wat ik hieraan kan doen en/of dat ik voor het opladen van een powerbank een andere adapter nodig heb. Als dit laatste het geval is hoor ik graag welke adapter hiervoor geschikt is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Welke adapter gebruik je?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Zo heet dat je je er aan brandt? Dat mag niet en zou de adapter defect kunnen zijn of had afgekeurd moeten worden.
Is er überhaupt een keurmerk aanwezig? Foto van het label?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
een goede oplader kopen

anker of zo

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-07 19:36

Barrycade

Through the...

Graag naam en type nummers van lader en powerbank anders is het beetje koffiedik kijken voor ons.

Als je op Wish of Ali je lader en kabel hebt gekocht heb ik een beetje een idee waar het fout zou kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamer1234
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-06-2023
Heb de oplader gewoon via bol.com gekocht.
https://www.bol.com/nl/nl...ipHGg.2_6.11.ProductTitle
Powerbank is de Belkin boostcharge 10k powerbank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:44
Dit is toch een standaard Chinese lader van 10 ct? Merkloos en zonder enig keurmerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:04
99ruud99 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:54:
Dit is toch een standaard Chinese lader van 10 ct? Merkloos en zonder enig keurmerk.
Nee joh, kijk maar. Staat er toch op, "best quality charger" 8)7

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/5AL2ORJXkqnB/48o8vJ7/1200x1185.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Met een CE kenmerk. “Chinese Export” :+

Doe jezelf een lol en vraag je geld terug bij Bol en koop in het vervolg een goede adapter (dus van een echt merk)

In het vervolg kan reviews lezen ook handig zijn. Reviews zijn op bol niet heel erg lovend op een paar na (die waarschijnlijk door de dropshipper zelf zijn geplaatst)

[ Voor 34% gewijzigd door g1n0 op 27-04-2023 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:54

Wildfire

Joy to the world!

gamer1234 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:53:
Heb de oplader gewoon via bol.com gekocht.
https://www.bol.com/nl/nl...ipHGg.2_6.11.ProductTitle
Powerbank is de Belkin boostcharge 10k powerbank.
Typisch voorbeeld van teveel bezuinigd op de prijs. Daarmee bezuinig je over het algemeen ook op de kwaliteit, zeker bij dit soort apparaten. Dit soort lage kwaliteit opladers zitten technisch vaak slecht in elkaar en zodra ze wat hogere vermogens moeten leveren ga je dat merken -- gloeiend heet hoort een fatsoenlijke lader niet te worden, met een beetje pech brandt het ding nog door of vliegt het in de fik.

Als ik het zo zie op BOL.com heb je gewoon de goedkoopste USB stekkerlader gepakt. Bad idea.

Pak dan iets fatsoenlijkers zoals deze: https://www.bol.com/nl/nl...tc-zwart/9300000019637402

Ja, kost een stukje meer maar dan krijg je wel een fatsoenlijke lader van een fatsoenlijk merk.

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 27-04-2023 22:11 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1