Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Het is de bedoeling om met deze pc te gaan gamen. Games die gespeeld zullen gaan worden zijn Diablo2 Res. Diablo 4, World of Warcraft, Escape from Tarkov en mijn zoontje zal er waarschijnlijk nog wat Minecraft en Fortnite op gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1500,- maar alles eronder is ook goed. Zolang de prijs/performance maar goed is. Ik heb zelf nog nooit een PC in elkaar gezet maar wil dit wel is proberen. Prijs is dus zonder assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord en muis de rest mag helemaal nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals de titel zegt ik wil graag gamen p 1440p. De settings hoeven van mij niet op ultra zolang maar medium/high is ook prima zolang ik maar 60fps haal en bij Tarkov het liefst 144fps
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik ben niet aan merken gebonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In deze tijd mag het best wel wat energie zuinig en omdat de PC in de woonkamer komt te staan is een beetje stil ook wel lekker
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf een beetje gekeken in andere topics en op het internet en kwam tot onderstaande build. Ben benieuwd of dit een mooie build is of dat er betere alternative zijn.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Het is de bedoeling om met deze pc te gaan gamen. Games die gespeeld zullen gaan worden zijn Diablo2 Res. Diablo 4, World of Warcraft, Escape from Tarkov en mijn zoontje zal er waarschijnlijk nog wat Minecraft en Fortnite op gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1500,- maar alles eronder is ook goed. Zolang de prijs/performance maar goed is. Ik heb zelf nog nooit een PC in elkaar gezet maar wil dit wel is proberen. Prijs is dus zonder assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord en muis de rest mag helemaal nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals de titel zegt ik wil graag gamen p 1440p. De settings hoeven van mij niet op ultra zolang maar medium/high is ook prima zolang ik maar 60fps haal en bij Tarkov het liefst 144fps
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik ben niet aan merken gebonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In deze tijd mag het best wel wat energie zuinig en omdat de PC in de woonkamer komt te staan is een beetje stil ook wel lekker
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf een beetje gekeken in andere topics en op het internet en kwam tot onderstaande build. Ben benieuwd of dit een mooie build is of dat er betere alternative zijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-13400F Boxed | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B760 TOMAHAWK WIFI | € 222,- | € 222,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon AMD Radeon RX 6800 XT 16GB GDDR6 | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 91,90 | € 91,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B5600C36K | € 107,90 | € 107,90 |
| 1 | Voedingen | NZXT C750 Gold v2 | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 2TB | € 97,63 | € 97,63 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.433,33 | ||
PSN: Brwmaster