2.0 desktop speakers bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:30
Zoals jullie op bijgevoegde foto zien ben ik voorzien van Edifier S3000PRO speakers, waar ik zeer tevreden over ben, maar deze zware bakbeesten nemen tegelijkertijd ook erg veel ruimte in beslag. Zoveel dat ik gedwongen ben om ze onder mijn laptop te plaatsen. Hierdoor moet ik ook een extra toetsenbord aansluiten waardoor er weer een belangrijke usb-aansluiting bezet is.

Ik zoek een?
2.0 Speakers voor op mijn bureau, aan te sluiten (bij voorkeur via Bluetooth, zonder dat dit een usb-aansluiting kost) op laptop.

Wat is je budget?
500 euro, hoeft natuurlijk niet geheel besteed te worden als er een goedkope variant uitkomt, maar ik heb er het geld voor.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren (via Spotify, in de toekomst Tidal). Ik gebruik linux (Ubuntu 23.04). Het belangrijkste, op geluidskwaliteit na, is de grootte van de speakers, zodat ik deze naast mijn laptop kan plaatsen ipv eronder.

Wat heb je zelf al gevonden?
Argon, Dali of iets in die buurt wat betreft geluidskwaliteit. Ik heb de site van hifi klubben doorgescand, maar kom er niet uit. Ik zie deze topic als laatste hulpmiddel, want doordat ik niet veel verstand heb van hifi zie ik door de bomen het bos niet meer in mijn zoektocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wVRQ7ohDcqbe4zP18xeq05OHLa8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4HypIoOQPOcss9gbh1c0tiwg.jpg?f=fotoalbum_large

Alvast bedankt voor het meedenken! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door StopEcocide op 27-04-2023 16:25 ]

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Is een usb-dock niet iets voor je? Je laptop zal hoe dan ook verhoogd moeten staan als je ergonomisch wilt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
Bedankt voor je reactie, TBTL. Ik heb sowieso een extra set kleinere speakers voor op mijn bureau nodig, want de Edifiers, met nog aan te schaffen standaards, gaan naar de woonkamer. Ik zit daarentegen ook veel op mijn slaapkamer achter de laptop dus het mag wat kosten.

Heb onlangs een 7 Ports usb hub gekocht maar die werkte amper.

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Tazzios

..

Als boodschappenlijst zou ik denken aan:
Laptop standaard
Bluetooth toetsenbord en muis(blijft je usb vrij)
2.0 speakerset, of minder kabel rommel een soundbar bv creative stage(met sub variant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
Thanks voor het meedenken,Tazzios. Ik wil alleen erg graag een tweede speakerset en het toetsenbord van de laptop zelf gebruiken. Begrijp je 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Tazzios

..

Zoals @TBTL ook noemt is het niet erf ergonomisch er zijn ook toetsenborden met meer laptopachte knoppen indien je dat fijn vind.

Aan de opstellingen van je huidige set en het feit dat je aangeeft er weinig verstand van hebt vraag ik mij af of je je wel 500 euro moet aan gegeven aan een speakerset.

kleinere broertje van wat je nu hebt:
uitvoering: Edifier R2000DB

Voordeel van een 2.1 set, is dat het wat minder 'lomp' er uit ziet naast je laptopje:
uitvoering: Logitech Z533 Zwart
uitvoering: Logitech G560

Maar bekijk zelf ook even de categorie: PC speakersets om wat ideeen op te doen.

note: ik heb geen rekening gehouden met de DAC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:21
Ik zou zelf denk ik voor deze gaan: https://www.ikmultimedia.com/products/iloudmm/

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ako
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 08:21

ako

Als ik in jouw situatie 500 euro zou uitgeven zou ik dat als volgt doen: 27inch quad HD monitor (lenovo thinkvision q27q), monitor arm, los Bluetooth toetsenbord (Nuphy air 75), en presonus eris 3.5 speakers…
Pagina: 1