Zoals jullie op bijgevoegde foto zien ben ik voorzien van Edifier S3000PRO speakers, waar ik zeer tevreden over ben, maar deze zware bakbeesten nemen tegelijkertijd ook erg veel ruimte in beslag. Zoveel dat ik gedwongen ben om ze onder mijn laptop te plaatsen. Hierdoor moet ik ook een extra toetsenbord aansluiten waardoor er weer een belangrijke usb-aansluiting bezet is.
Ik zoek een?
2.0 Speakers voor op mijn bureau, aan te sluiten (bij voorkeur via Bluetooth, zonder dat dit een usb-aansluiting kost) op laptop.
Wat is je budget?
500 euro, hoeft natuurlijk niet geheel besteed te worden als er een goedkope variant uitkomt, maar ik heb er het geld voor.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren (via Spotify, in de toekomst Tidal). Ik gebruik linux (Ubuntu 23.04). Het belangrijkste, op geluidskwaliteit na, is de grootte van de speakers, zodat ik deze naast mijn laptop kan plaatsen ipv eronder.
Wat heb je zelf al gevonden?
Argon, Dali of iets in die buurt wat betreft geluidskwaliteit. Ik heb de site van hifi klubben doorgescand, maar kom er niet uit. Ik zie deze topic als laatste hulpmiddel, want doordat ik niet veel verstand heb van hifi zie ik door de bomen het bos niet meer in mijn zoektocht.
:strip_exif()/f/image/4HypIoOQPOcss9gbh1c0tiwg.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik zoek een?
2.0 Speakers voor op mijn bureau, aan te sluiten (bij voorkeur via Bluetooth, zonder dat dit een usb-aansluiting kost) op laptop.
Wat is je budget?
500 euro, hoeft natuurlijk niet geheel besteed te worden als er een goedkope variant uitkomt, maar ik heb er het geld voor.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren (via Spotify, in de toekomst Tidal). Ik gebruik linux (Ubuntu 23.04). Het belangrijkste, op geluidskwaliteit na, is de grootte van de speakers, zodat ik deze naast mijn laptop kan plaatsen ipv eronder.
Wat heb je zelf al gevonden?
Argon, Dali of iets in die buurt wat betreft geluidskwaliteit. Ik heb de site van hifi klubben doorgescand, maar kom er niet uit. Ik zie deze topic als laatste hulpmiddel, want doordat ik niet veel verstand heb van hifi zie ik door de bomen het bos niet meer in mijn zoektocht.
:strip_exif()/f/image/4HypIoOQPOcss9gbh1c0tiwg.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor het meedenken!
[ Voor 3% gewijzigd door StopEcocide op 27-04-2023 16:25 ]
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚