Okay dus... Even de situatie even doornemen:
Mijn vader heeft een hele Sonos speakerset gekocht 2-3 jaar geleden.
Dit speakerset bestaat uit een ARC, een Subwoofer en twee Sonos One SL speakers.
Er zit een google home assistant in, maar die werkt voor geen ene meter.
Als je "Hey Google" zegt, krijg je elke keer "Er is iets mis gegaan, probeer het over een paar seconden weer"... Tel-kens weer! Echt hinderlijk.
Ik heb op mijn eigen kamer een Google Home Mini staan en die heeft dit probleem nooit.
Dus heb ik dus aantal vragen:
Kan ik een Google Home Mini, of een andere Home Assistant apparaat gebruiken als de Google Home Assistant, en de Sonos dus gebruiken als het apparaat dat het geluid afgeeft?
Hebben andere Sonos eigenaren hier ook last van het slecht luisteren van je stem-commando's?
Zoja, hoe heb je het opgelost zonder geld te spenderen aan een nieuwe apparaat?
Ik stuur hierbij een foto van de setup van het apparaat en waar die in staat.
https://i.imgur.com/cq902Yy.jpg
Als jullie weten hoe ik dit fix, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
Mijn vader heeft een hele Sonos speakerset gekocht 2-3 jaar geleden.
Dit speakerset bestaat uit een ARC, een Subwoofer en twee Sonos One SL speakers.
Er zit een google home assistant in, maar die werkt voor geen ene meter.
Als je "Hey Google" zegt, krijg je elke keer "Er is iets mis gegaan, probeer het over een paar seconden weer"... Tel-kens weer! Echt hinderlijk.
Ik heb op mijn eigen kamer een Google Home Mini staan en die heeft dit probleem nooit.
Dus heb ik dus aantal vragen:
Kan ik een Google Home Mini, of een andere Home Assistant apparaat gebruiken als de Google Home Assistant, en de Sonos dus gebruiken als het apparaat dat het geluid afgeeft?
Hebben andere Sonos eigenaren hier ook last van het slecht luisteren van je stem-commando's?
Zoja, hoe heb je het opgelost zonder geld te spenderen aan een nieuwe apparaat?
Ik stuur hierbij een foto van de setup van het apparaat en waar die in staat.
https://i.imgur.com/cq902Yy.jpg
Als jullie weten hoe ik dit fix, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.