Ik zoek een?
SSD denk ik.
Ik heb een 7 jaar oude Lenovo Thinkpad e540. Deze laptop is onder de kap nog prima voor een aantal spelletjes die hier door de kinderen gespeeld worden maar hij is zo traag. Vooral het opstarten gaat tergend langzaam. Ik heb zeer weinig verstand van componenten en heb me deze laptop destijds via Tweakers laten adviseren (waarvoor nogmaals dank, hij heeft het altijd top gedaan!). Maar ik wil deze dus reanimeren.
Wat is je budget?
zoals ik al aangaf heb ik weinig verstand van componenten dus wat het gaat kosten weet ik niet goed. De laptop is 7 jaar oud dus enkele tientjes is wel de max denk ik
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
een gb of 500 zou fijn zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken
Lenovo Thinkpad E540
Nvidia GT740
i5 4200m
FHD scherm
1tb hdd
8gb ram
Windows 10 (Windows 11 is niet supported)
SSD denk ik.
Ik heb een 7 jaar oude Lenovo Thinkpad e540. Deze laptop is onder de kap nog prima voor een aantal spelletjes die hier door de kinderen gespeeld worden maar hij is zo traag. Vooral het opstarten gaat tergend langzaam. Ik heb zeer weinig verstand van componenten en heb me deze laptop destijds via Tweakers laten adviseren (waarvoor nogmaals dank, hij heeft het altijd top gedaan!). Maar ik wil deze dus reanimeren.
Wat is je budget?
zoals ik al aangaf heb ik weinig verstand van componenten dus wat het gaat kosten weet ik niet goed. De laptop is 7 jaar oud dus enkele tientjes is wel de max denk ik
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
een gb of 500 zou fijn zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken
Lenovo Thinkpad E540
Nvidia GT740
i5 4200m
FHD scherm
1tb hdd
8gb ram
Windows 10 (Windows 11 is niet supported)