Toon posts:

FPS 1000 Rechts voor speaker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is misschien een stomme vraag maar uit de rechts voor speaker van mijn FPS 1000 speakers hoor ik maar heel zachtjes geluid uitkomen dit is sinds vanavond zo volgens mij maar daar nu twijfel ik erover daarom vraag ik het maar want het geluid was er voor even goed volgens mij (als ik me dus niet vergis?) als bij de andere boxen :? nu doen de andere drie boxen het wel perfect alleen deze ene box niet. iemand een idee? Oh ja heb een Soundblaster Live!1024 kaart. Alvast bedankt :)

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Is je balans goed ingesteld??? Zo ja, wat voor geluid hoor je dan, alleen hoge of lage tonen ofzo?? Als je alleen hoge of lage tonen hoort is er wat mis met je tweeters/basspeakers. FF doormeten en desnoods vernieuwen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Haal die box even los en doe hem weer goed vast, misschien gewoon slecht contact :)

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt maar nu doet hij het weer gewoon in 1 keer :? erg vreemd. The X File has closed :Y)

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03 19:47
Paniek voor niks *D

Verwijderd

Topicstarter
nou ja om niks dat weet ik nog :P want ik had al is gereboot maar was precies hetzelfde maar ja ik ga het zeker ff uitzoeken :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 16:08

ThaHandy

Discovery Channel

Op zondag 02 september 2001 01:33 schreef FunkyMonk het volgende:
Dit is misschien een stomme vraag maar uit de rechts voor speaker van mijn FPS 1000 speakers hoor ik maar heel zachtjes geluid uitkomen dit is sinds vanavond zo volgens mij maar daar nu twijfel ik erover daarom vraag ik het maar want het geluid was er voor even goed volgens mij (als ik me dus niet vergis?) als bij de andere boxen :? nu doen de andere drie boxen het wel perfect alleen deze ene box niet. iemand een idee? Oh ja heb een Soundblaster Live!1024 kaart. Alvast bedankt :)
dat setje heb ik ook....en ook gehad..
ff de pluggies stevig aandrukken en klaar = kees

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 01:17 schreef ThaHandy het volgende:

[..]

dat setje heb ik ook....en ook gehad..
ff de pluggies stevig aandrukken en klaar = kees
Dat was het um :) nou doet ie het weer helemaal normaal :)
Pagina: 1