Normaal gesproken rijdt ik even langs de garage, maar gezien aanhoudende ziekte toch even de vraag hier stellen! 6 weekjes terug hebben wij een Seat Leon ST uit 2014 aangeschaft. Heb er zoals hierboven beschreven nog niet in kunnen rijden helaas. Echter ben ik wel lekker aan rommelen en hoop ik er a.s. zomer mee op vakantie te kunnen.
Hiervoor hadden wij een Skoda met een open dakrails. Hierop gingen Hapro Signo 122 aluminium dakdragers en daarop een Twinny dakkoffer. Echter heeft de Seat gesloten dakrails. De Hapro kan ik wel monteren, maar deze zijn volgens mij officieel niet geschikt voor gesloten rails. Wat is jullie mening hierover? Bij deze wat foto's:
:strip_exif()/f/image/vdhQCzDCSdQk368LStIjomIU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RFgRBcO0xSW5EEo2UPJWI9bL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z4B8LuHICnwk4Bu79Fljp3kN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lQt7mRM8qEYGEqsMBjNnko99.jpg?f=fotoalbum_large)
Er valt weinig over deze specifieke rails te vinden, ze passen, maar het is niet geweldig. Uiteraard zijn ze gemakkelijk te verkopen en een juist systeem is waarschijnlijk zo te vinden. Wat denken jullie?
Hiervoor hadden wij een Skoda met een open dakrails. Hierop gingen Hapro Signo 122 aluminium dakdragers en daarop een Twinny dakkoffer. Echter heeft de Seat gesloten dakrails. De Hapro kan ik wel monteren, maar deze zijn volgens mij officieel niet geschikt voor gesloten rails. Wat is jullie mening hierover? Bij deze wat foto's:
:strip_exif()/f/image/vdhQCzDCSdQk368LStIjomIU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RFgRBcO0xSW5EEo2UPJWI9bL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z4B8LuHICnwk4Bu79Fljp3kN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lQt7mRM8qEYGEqsMBjNnko99.jpg?f=fotoalbum_large)
Er valt weinig over deze specifieke rails te vinden, ze passen, maar het is niet geweldig. Uiteraard zijn ze gemakkelijk te verkopen en een juist systeem is waarschijnlijk zo te vinden. Wat denken jullie?
Signature