Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk is het voor werk en ontspanning ineen. Qua gaming is het voornamelijk spellen zoals: Cities Skylines, Factorio, Crusader Kings 3 etc. Spellen zoals TLOU2, CP2077 en Destiny 2 speel ik op console. Al zou ik destiny 2 wel op m'n pc willen kunnen draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max max is 1500 maar elke euro eronder is er een!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Build hieronder is wat ik zelf bedacht had bij elkaar gepuzzeld uit de BBG en reviews.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, alleen de kast + koeling geeft wel een vet effect als ik de builds op pcpartpicker zie.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil weten of ik een goeie price vs performance build heb gemaakt en wat er nog beter zou kunnen. Wil graag op 1440p spelen en mijn scherm is 144 hertz. Daarnaast zou het fijn zijn om zeker te weten of het past. Maar volgens mijn opzoek werk is dat het geval.
Voornamelijk is het voor werk en ontspanning ineen. Qua gaming is het voornamelijk spellen zoals: Cities Skylines, Factorio, Crusader Kings 3 etc. Spellen zoals TLOU2, CP2077 en Destiny 2 speel ik op console. Al zou ik destiny 2 wel op m'n pc willen kunnen draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max max is 1500 maar elke euro eronder is er een!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Build hieronder is wat ik zelf bedacht had bij elkaar gepuzzeld uit de BBG en reviews.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, alleen de kast + koeling geeft wel een vet effect als ik de builds op pcpartpicker zie.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil weten of ik een goeie price vs performance build heb gemaakt en wat er nog beter zou kunnen. Wil graag op 1440p spelen en mijn scherm is 144 hertz. Daarnaast zou het fijn zijn om zeker te weten of het past. Maar volgens mijn opzoek werk is dat het geval.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Tray | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B550M-ITX/ac | € 127,49 | € 127,49 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Radeon RX 6700 XT Fighter | € 419,90 | € 419,90 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H210i Zwart/Wit | € 124,79 | € 124,79 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 95,86 | € 95,86 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750e V2 | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 119,- | € 119,- |
| Totaal | € 1.265,84 | |||