Ik zoek een?
Casefan 120 mm blauw brushless (1 vaste kleur, geen RGB).
Wat is je budget?
Maakt niet zoveel uit, maar laat ik als ongeveer maximaal 30 euro aanhouden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur is van het merk Sharkoon, maar een ander merk is ook goed (de andere ventilatoren zijn ook van Sharkoon).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb 2dehands een Sharkoon S25-W behuizing gekocht. Voorin zitten 2 ventilatoren en achterin ontbreekt er 1. Daar zou ik graag een vaste kleur (blauwe verlichting) hebben om de kast blauw te verlichten.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb mij laten vertellen dat brushless ventilatoren het stilste zijn. Echter kan ik in de pricewatch wel soorten kiezen maar daar staat geen brushless tussen. Hebben jullie tips waar ik er 1 zou kunnen aanschaffen (ik kan het zelf niet vinden tot nu toe) en waarom er geen brushless optie aanwezig is in de pricewatch?
Casefan 120 mm blauw brushless (1 vaste kleur, geen RGB).
Wat is je budget?
Maakt niet zoveel uit, maar laat ik als ongeveer maximaal 30 euro aanhouden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur is van het merk Sharkoon, maar een ander merk is ook goed (de andere ventilatoren zijn ook van Sharkoon).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb 2dehands een Sharkoon S25-W behuizing gekocht. Voorin zitten 2 ventilatoren en achterin ontbreekt er 1. Daar zou ik graag een vaste kleur (blauwe verlichting) hebben om de kast blauw te verlichten.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb mij laten vertellen dat brushless ventilatoren het stilste zijn. Echter kan ik in de pricewatch wel soorten kiezen maar daar staat geen brushless tussen. Hebben jullie tips waar ik er 1 zou kunnen aanschaffen (ik kan het zelf niet vinden tot nu toe) en waarom er geen brushless optie aanwezig is in de pricewatch?
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl