Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karin80
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-05 08:07
Goedemiddag,

Ik zou graag willen weten welke oordopjes passend zijn bij mijn Apple iPad Pro 12.9. De oordopjes van mijn iPhone 12 passen niet.
Ik wil niet de dure AirPods. Zijn er ook nog bekabelde oordopjes die passen bij deze iPad? Of een goedkoper alternatief voor de AirPods?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Wat bedoel je met passen niet :? De kabel past niet?

De iPad Pro gebruikt USB-C, dus je zal of een dongle moeten gebruiken of oordopjes met USB-C aansluiting. Of je zoekt een leuk Bluetooth setje uit, dat werkt altijd, en kan al vanaf een paar tientjes best degelijk zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:02
In de Pricewatch kun je filteren op allerlei oordopjes, met draad en USB-C aansluiting bijvoorbeeld:

categorie: Hoofdtelefoons

Dit filter kun je vervolgens zelf aanpassen aan de linkerkant naar wat je nog meer of minder zoekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb de titel verduidelijkt van "Apple iPad Pro 12.9 (2022)" naar "Oordopjes voor op iPad Pro 12.9 (2022)"

@Karin80 toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf al gezocht en gevonden hebt. Door deze vragen te beantwoorden kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je al lang en breed zelf had gevonden.

Je kunt bijvoorbeeld een koptelefoon met USB-C of Bluetooth aansluiting kopen, of voor 9 euro een USB-C naar mini-jack adapter, zodat je ook koptelefoons met een mini-jack aansluiting kunt gebruiken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karin80
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-05 08:07
@Hahn ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, niet zoveel verstand van, vandaar dat ik jullie hulp vraag :) met niet passen bedoel ik dat hij niet aansluit in de iPad (poort). Ik wist dus bijv niet dat de iPad Pro een USB-C aansluiting heeft. Ik heb het liefst bekabelde oordopjes.

@swhnld top deze site, ik heb deze gevonden, passen die op mijn iPad Pro 12,9?:

https://www.techpunt.nl/n...s-usb-c.html?id=224016843

@Daedalus Sorry, ik zal er de volgende keer op letten.
Kan ik ook direct een reactie naar jullie sturen via bovengenoemde velden? Ik zie dat ik alleen hieronder een reactie kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:02
Ik verwacht dat dat koptelefoon wel zal passen met de usb-c aansluiting.
Pagina: 1