Ik heb een nieuwe accu geplaatst in mijn Nokia3. Op het scherm komt automatisch de tekst Android en de telefoon trilt. Maar het opstarten gaat niet verder. Na verloop van tijd schakelt hij zichzelf uit en begint daarna weer opnieuw. Het lijkt er op dat hij een reactie van mij verwacht. Maar welke? In de handleiding is hier over niets te vinden.
Vraag
Alle reacties
Heb je alles weer goed aangesloten en niet per ongeluk iets kapot gemaakt of losgetrokken tijdens het hele proces, want dan loopt het opstarten fout. Heb je voor jezelf voor en na foto's gemaakt oe de binnenkant er uit hoort te zien, of anderszins de boel gedocumenteerd en gecontroleerd?
Waar je nog naar zou kunnen kijken: Is er een knoppen combinatie om de telefoon in recovery op te starten mogelijk en werkt dat wel?
Of kun je de telefoon koppelen aan een computer en dan opstarten en via ADB kijken of je logging kan zien wat er gebeurt?
Waar je nog naar zou kunnen kijken: Is er een knoppen combinatie om de telefoon in recovery op te starten mogelijk en werkt dat wel?
Of kun je de telefoon koppelen aan een computer en dan opstarten en via ADB kijken of je logging kan zien wat er gebeurt?
Hoi, eerste alinea: heb ik niet gedaan want pproces was eeg eenvoudig: achterkap open, stekkertje van de accu losmaken. Nieuwe accu er in (na vergelijken of het type dezelfde was) en stekkertje weer aansluiten.
Ging probleemloos.
Zou de phone dan ook weer moeten opstarten als vanouds? Er zit nu geen sim in.
Tweede alinea: ik heb contact gehad met Nokia help desk. hun oplossing :
Try to apply these instructions:
1.Turn off your phone and wait a few seconds.
2. Connect your phone to a computer with a USB cable.
3.Press and hold the Volume Down and Power buttons until you see the Android logo.
4. Keep holding the Power button and quickly press the Volume Up button.
5. Navigate with the volume buttons to 'Wipe data/ factory reset' and confirm with the Power button.
6. Navigate to Yes and confirm with the Power button.
7. Your device will now be reset.
Heb ik gedaan, maar na stap 4 komt er geen scherm waarin ik kan scrollen maar wel het Android logo.
Vraag: wat is ABD op de PC?
Dank alvast voor je hulp.
Ging probleemloos.
Zou de phone dan ook weer moeten opstarten als vanouds? Er zit nu geen sim in.
Tweede alinea: ik heb contact gehad met Nokia help desk. hun oplossing :
Try to apply these instructions:
1.Turn off your phone and wait a few seconds.
2. Connect your phone to a computer with a USB cable.
3.Press and hold the Volume Down and Power buttons until you see the Android logo.
4. Keep holding the Power button and quickly press the Volume Up button.
5. Navigate with the volume buttons to 'Wipe data/ factory reset' and confirm with the Power button.
6. Navigate to Yes and confirm with the Power button.
7. Your device will now be reset.
Heb ik gedaan, maar na stap 4 komt er geen scherm waarin ik kan scrollen maar wel het Android logo.
Vraag: wat is ABD op de PC?
Dank alvast voor je hulp.
En de oude accu terugzetten om uit te sluiten dat de nieuwe accu het probleem veroorzaakt?
Ik kan de oude accu niet meer opladen. Reageert niet meer op de lader. Ook andere lader, andere kabel: geen sjoeche.
Dat gebeurd hier niet, maar als je een oplossing hebt gevonden, zou het prettig zijn als je die hier post.vorse012 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:12:
Beheerder je mag de topic verwijderen.
Als iemand in de toekomst dan tegen hetzelfde probleem aanloopt, kan diegene hier de oplossing vinden
Pagina: 1